Mercadona sap molt bé que el millor que pot fer per continuar sent la cadena líder a Espanya és apostar per donar continuïtat a la fórmula guanyadora que els ha portat a dalt de tot. I aquesta no és cap altra que continuar ampliant el catàleg de les seves marques blanques i millorant al seu torn els productes top venes d'aquestes.
Tres marques blanques, Hacendado en el cas dels productes d'alimentació, Bosque Verde referent a neteja i Deliplus quant a cosmètica i productes d'higiene personal, que ja formen part habitual de moltes de les llistes de la compra de molts a Espanya i que són la base de l'èxit dels valencians.
En el cas de Deliplius, com ha passat també en el cas d'Hacendado, la idea de Mercadona ha estat molt simple: una vegada la marca ja ha tingut bona popularitat, ha estat el moment d'anar ampliant cada vegada més el seu catàleg amb productes cada vegada més específics.
L'Oli corporal d'ametlles Deliplus 100% natural que triomfa a Mercadona
El millor de tot en aquest cas és que, per molt que l'oferta sigui cada vegada major, això no implica que la cadena hagi optat per variar tampoc la seva política de preus. Així, la millor arma dels de Juan Roig continua sent l'excel·lent relació entre la qualitat i el preu dels seus productes.
L'Oli corporal d'ametlles Deliplus 100% natural que ven a Mercadona - Mercadona
I un clar exemple d'això és l'Oli corporal d'ametlles Deliplus 100% natural, un oli que, com bé apunten a Mercadona, està fet íntegrament d'ametlles, el fruit de l'ametller, un arbre originari d'Àsia central i d'Orient mitjà.
El preu d'aquest oli corporal és de 3,20 euros en un envàs de 200 mil·lilitres. Un oli vegetal que "nodreix i suavitza la pell gràcies a les propietats hidratants i emol·lients". D'altra banda, com apunten també a l'envàs del producte, aquest oli "aporta elasticitat, ajuda a prevenir les estries durant l'embaràs i permuti un suau massatge gràcies a la seva textura".