No és que sigui precisament un secret que bona part de l'èxit de Mercadona, una cadena que porta ja molts anys sent la referència al sector a Espanya, ha arribat de la mà de les seves marques blanques.

I és que Mercadona va tenir la idea fa ja molts anys de fer d'Hacendado, Deliplus i Bosque Verde les seves millors armes. Una idea que els ha ajudat a créixer de forma constant, entre altres coses perquè, en ser productes de les seves pròpies marques, el control sobre ells i el marge de benefici en aquest cas és molt més gran.

Això sí, sabien a la cadena valenciana que, perquè les seves marques banques tinguessin èxit, havien de tenir una molt bona qualitat i, al seu torn, un preu molt atractiu. I això és exactament el que ha portat a molts productes de Mercadona a convertir-se en un referent al nostre país.

La crema de Mercadona que costa 5 euros i que no té res a envejar a les de luxe

Un bon exemple d'això és una crema que, de fet, amb un preu molt més atractiu que la versió d'una marca top com és Alain, està captivant cada vegada més dones.

No és cap altra que la Crema facial Revitaliza i Reestructura Sisbela Reafirm Deliplus amb àcid ribonucleic RNA tota mena de pells, que en aquest cas té un preu de tan sols 5 euros, un preu que s'allunya, i molt, dels 55 euros que té com a preu la crema d'Alain.

La Crema facial Revitaliza i Reestructura Sisbela Reafirm Deliplus amb àcid ribonucleic RNA tota mena de pells - Mercadona

És evident que la crema de luxe aportarà un tractament millor, però també ho és que aquesta crema de Mercadona, per aquest preu de 5 euros, és ja una de les favorites de moltes al nostre país.

Una crema que, com bé apunten a l'envàs del producte, és una "crema regeneradora i rejovenidora que combat les arrugues i els signes de l'edat", i ho fa reafirmant "el cutis deixant la pell tersa i lluminosa".