El vestit de punt és la sensació de la temporada, encara més, quan t'aporta aquest efecte bra que estilitza molt més la figura i brinda confort al cos. Tot això en una sola peça és el que ofereix Mango en aquesta oportunitat per 59,99 euros.

En la seva faceta més sòbria, però en multitud de diverses siluetes, els modistes de luxe ja han confirmat que aquesta és la peça capaç de realçar qualsevol look. Per aquest motiu, la firma no es va quedar enrere i va llançar al mercat aquest vestit de punt amb efecte bra que sens dubte captivarà l'atenció de tots.

Disposant de totes les mesures -XS, S, M, L, XL-, i amb dues opcions de tons que no poden faltar al teu armari, blau i negre, Mango ve a conquerir-te donant-te l'oportunitat de lluir com les noies més sofisticades de les revistes de moda.

Comoditat per damunt de tot

Aquesta peça va camí a convertir-se en una de les més buscades i desitjades de la temporada quan hagis notat la versatilitat que gasta, la comoditat i l'abric que aporta, ideal per a aquests dies en què la temperatura descendeix.

Vestit de Mango

El vestit teixit de punt va ser confeccionat amb panells de canalé, compte amb un disseny curt, entallat i amb efecte bra que aconsegueix destacar de manera positiva qualsevol tipus de cos que el porti posat. La peça té coll rodó i és de màniga llarga.

La seva fabricació es compon en 48% de viscosa, 31% de polièster i 21% de poliamida. La barreja d'aquests tres materials es tradueix bàsicament en: colors intensos, resistència, durabilitat i comoditat extrema al moment d'utilitzar-lo.

Es pot destacar, que és una peça etiquetada com a Committed, la qual cosa vol dir que va ser elaborada amb fibres o processos sostenibles, reduint així el seu impacte ambiental.

Sens dubte, Mango sempre pensa en tots, des de recolzar les pràctiques més compromeses amb el medi ambient, augmentant així, el nombre de peces sostenibles a la seva col·lecció, fins a oferir el millor estil, originalitat i qualitat als seus clients a totes les seves peces.

Recorda que pots adquirir-lo a les botigues físiques de la marca o a través del seu compte online.