Ets de les que prefereixes peces fora del comú? estàs en la recerca d'un abric únic? Deixa'ns dir-te que opcions hi ha i fer-te amb una peça totalment diferent pot ajudar-te a marcar la diferència durant aquesta temporada d'hivern.

Rescatant una icona de la moda

És cert que la moda s'ha transformat de tantes formes, que cada dia neixen noves tendències i combinacions a què les amants d'aquest món busquem adaptar-nos. Però també és cert que aquestes noves tendències moltes vegades provenen d'inspiracions en èpoques anteriors.

I això és precisament el que ha aconseguit Parfois en aquesta oportunitat, qui recupera el plumífer amb look dels anys 60 que en el seu moment va fer famós Liz Taylor i Sophia Loren.

Sofía Loren

Sofía Loren

Un abric que definitivament és diferent a la resta perquè compta amb una caputxa de dues peces tèxtils que s'amarren al coll per simular als famosos mocadors al cap utilitzats durant la tardor i hivern d'altres èpoques.

A més de brindar protecció al teu rostre en les temporades de vents o quan passeges al cotxe, té un estil diferent del que coneixem actualment com un abric. Compta amb un tancament de cremallera en la part davantera perquè puguis ajustar-lo i protegir-te per complet.

Plumífer de Parfois

Plumífer de Parfois

En cas que no vulguis portar la capota, compte amb un tancament que et permet ajustar-la per portar-la com un abric convencional i mantenir d'igual forma el teu coll protegit davant de les baixes temperatures.

El seu color groc pastís ho fa un disseny combinable pràcticament amb tot i a més marca fins i tot més la diferència amb abrics convencionals per a aquesta temporada que solen ser confeccionats en tons foscos.

Quant a talles, és un model de talla única però que té la versatilitat d'adaptar-se a la teva figura amb facilitat i manté la filosofia de la marca sobre peces que són útils per a dones amb diferents estils i característiques físiques.

Combina'l amb tot el que se t'ocorri i segurament et farà lluir molt bé. Per consultar el preu pots dirigir-te al web de la marca i conèixer la seva disponibilitat.