Els plumífers figuren entre les peces més versàtils que existeixen per a l'hivern i a Zara Zara saben fer-los molt bé. Aquesta setmana, ens presenten un disseny a un preu que, malgrat l'estil i la classe que té la peça, és assequible per a totes les butxaques.
![za2 za2](/uploads/s1/44/32/08/27/za2_12_543x814.jpeg)
Menys de 80 euros
El plumífer que ens presenta Zara és embuatat i arriba amb caputxa extraïble, fet que el converteix en una roba d'abric perfecta per a diferents outfit. Tanca amb cremallera i la màniga està acabada amb puny interior. Te n'emportes un a casa per només 69,95 euros.
![za1 za1](/uploads/s1/44/32/08/60/za1_12_543x814.jpeg)
Farcit de plomes
Amb farcit de plomes i plomissol i coll efecte pèl, Zara ha confeccionat un plumífer perfecta per a tota mena de dones. Està disponible des de la talla XS a la XXL i, a més d'en negre, està disponible en color marró.