Primark no para de sorprendre les seves més fidels seguidores i des de ja té aquestes botes vaqueres que a més de ser de les més buscades en la temporada d'abrics, tenen un estil únic i s'adapten a diferents pressupostos.
Acabat sintètic en el disseny de Primark
Una vegada vegis aquestes botes de Primark no vas a voler mirar cap a un altre costat, un disseny clàssic de vaqueres, amb costures marcades i aquest efecte brillant que les fa semblar d'autèntica pell, combinant amb les teves millors faldilles i abillaments per al fred.
Són unes botes de canya alta, amb vora arrodonida en la part superior i que venen acompanyades de tiradors que a més d'ajudar-te a ajustar-les amb facilitat, formen part dels dissenys clàssics de botes d'aquest tipus.
Amb costures ben marcades en els laterals, aquesta canya manté la forma i l'estructura en tot moment, ajustant-se amb molt estil a les teves cames i amb efecte folgat perquè puguis caminar amb comoditat i facilitat.
La canya és àmplia i s'ajusta a la zona del turmell lleugerament per evitar doblecs incòmodes en caminar, comptant amb costures marcades també que aporten forma i amb acabat de costura en repunt definit per crear aquest efecte clàssic de les botes vaqueres de sempre.

No has de preocupar-te per cremalleres ni tancaments incòmodes, ja que aquestes botes tenen un disseny llis que s'emmotlla al peu i la cama amb facilitat i que són bona opció per portar tant amb faldilles com amb legguins o texans.
A més, aquesta costura ve acompanyada d'una línia marcada d'unió amb formes corbes que també són un detall que mai no falla en aquest tipus de disseny. La seva puntera és fina i amb vora arrodonida, acoblant-se a la forma del teu peu amb facilitat i mantenint l'estructura en tot moment.
Taló ample per a més comoditat a les botes de Primark
A més de ser còmodes en les canyes, aquestes botes de Primark t'ofereixen trepitjades fermes i estables, comptant amb un disseny de taló ample i baix alhora, oferint-te trepitjades fermes al taló i un millor suport perquè puguis caminar amb seguretat i utilitzar-les per diverses hores si així ho desitges.

La sola és rígida, de bon gruix i sobresurt lleugerament del peu per oferir-te també una millor forma, fent d'aquesta unes botes que mantenen l'estil en tot moment. Estan confeccionades amb pell sintètica, d'acabat llis i delicat per aconseguir el millor dels efectes.
El color disponible per elegir és el negre i les talles en les quals trobaràs aquestes botes van des de la 36 fins a la 41, pel que hi ha una gran varietat per elegir ara mateix i les quals hem trobat disponibles al moment de fer la nostra recerca. Amb un preu de venda de 26 euros, és potser de les botes vaqueres més econòmiques i amb estil que hem trobat per a aquesta temporada.