La cantant colombiana Karol G està desencadenada a les xarxes socials des que va finalitzar el seu festeig amb el també artista Anuel AA. Les seves publicacions a Instagram estan sumant més de 3 milions de Likes de manera habitual i els seus modelets no deixen de sorprendre tothom ja que cada vegada són més atrevits.
L'autora de TUSA va sorprendre fa un parell de setmanes amb un look per anar al gimnàs molt trencador, ajustat i amb efecte de pell de serp. En aquesta ocasió la indumentària de l'artista cafetera era d'un color verd blavós similar al del seu cabell. I ara sembla que una gran marca ha volgut introduir aquest modelet al mercat espanyol però amb altres colors...
Shein aposta per Karol G
L'empresa xinesa Shein, el nou tità de les botigues de moda des d'aquest 2021, no ha dubtat a inspirar-se a la roba que utilitza la colombiana Karol G per anar al gimnàs i fer la seva pròpia versió 'low cost' en tons grisaceos.
Instagram no s'ha posat potes enlaire amb aquesta versió igual que ho va fer amb la imatge de Karol G, però el que sembla segur és que hi haurà una bona pujada de vendes en promocionar-se aquesta roba.
De fet, Shein no podia posar-li un preu més econòmic a aquest conjunt de top amb tirants amb estampats de pell de serp i leggings. Per només 7 euros pots tenir-lo al teu armari.
Per què és tan econòmica la botiga de Shein?
La marca Shein no deixa de sorprendre els seus usuaris amb preus que estan pràcticament fora de mercat. L'aposta pel 'low cost' és més que evident posant a prova les altres grans marques del sector que estan intentant treure les seves pròpies col·leccions de baix preu per no perdre gaire quota de mercat amb el gegant xinès.
El secret de Shein és el gran volum de venda que tenen. El seu preu està associat al volum i com tenen tanta capacitat de venda poden posar preus pràcticament inigualables. No seria estrany que Amancio Ortega acabi copiant aquesta línia de negoci amb alguna de les seves empreses d'Inditex...