Des del confinament el nostre armari ha canviat. Durant els dos mesos de tancament passem la majoria del temps en pijama o xandall. Això va produir el 'boom' del 'street style'. Optem per roba còmoda i les principals marques s'hi han adaptat. Ara s'emporten molt els pantalons amples o les dessuadores, els vestits o fins i tot pantalons que s'adapten a totes les figures.
Comoditat a les nostres peces abans que res
Ara hem dit adeu als vestits per donar la benvinguda als informals, aquells que utilitzàvem més per ser per casa. Zalando té a la venda un vestit que està arrasant per aquestes característiques. Es tracta d'una peça de la firma Adidas. És molt còmode i folgat. Permet una total llibertat de moviments i es pot combinar amb unes sabatilles esportives.
Vestit de setí d'Adidas
Actualment es troba d'oferta. Un 20% de descompte. De 54,95 euros a 43,95 euros. Està disponible en dos colors, rosa i marró. Les talles van de la 32 a la 46.
És un vestit de setí amb un 95% de polièster i un 5% d'elastà. Com a particularitat, el logo d'Adidas és de pedreria, un toc elegant en una mica més informal. Amb un coll ovalat i tirants. Arriba fins al genoll. Un vestit ideal per a aquestes dates d'entretemps.