Com creen les tendències les botigues de roba? Podríem dir que copiant-se entre elles. Quan una peça és molt comprada per la gent sol aparèixer al cap de poc temps una mica semblant en la competència i així és com es van creant les tendències en aquest món de la roba. Mango i Zara saben molt bé com treballar-les.

Per a aquesta tardor sembla que ha estat Mango qui ha creat la tendència i Zara l'ha confirmat copiant el vestit més buscat d'aquesta botiga de la competència.

En aquesta ocasió parlem d'un vestit midi amb un estampat en tons blaus que s'ha enamorat als consumidors de Mango i que Zara no ha tardat a replicar.

Mango i Zara porten dues opcions molt interessants

El cas de Mango és il·lustratiu ja que ha apostat pel vestit a totes les talles, arribant fins i tot fins a la XXL. L'empresa d'Isak Andic va apostar per una faldilla acampanada i volants decoratius al costat d'un coll 'babydoll'.

Vestit de Mango

Mentrestant, la rèplica de Zara és una mica més clàssica i posseeix una màniga llarga que acaba a puny, la butxaca és de plastró al pit i la cintura la podem ajustar amb els cordons. En aquest cas el baix és asimètric i fa contrast amb el revés.

Vestit de Zara

El preu és una de les diferències més rellevants. L'empresa d'Amancio Ortega ha aprofitat l'haver arribat més tard al mercat perquè la gent hagi acceptat un preu mitjà. Per competir amb Mango el que han fet ha estat baixar el seu preu 10 euros per tenir un nivell de vendes encara més alt. Mentre que el vestit midi de Mango ho podem trobar per 49,99 euros, el de Zara ho tenim a la nostra disposició per 39,95 euros. Tanmateix, l'empresa d'Amancio Ortega no té ara per ara totes les talles per la qual cosa Mango encara té algun avantatge competitiu, a més de ser un model una mica més original.

La nova guerra entre Zara i Mango sembla que ens beneficiarà tots en aquesta campanya de tardor.