Abans d'ingressar al món de la vestimenta que és tendència és necessari que entenguis que la moda és atemporal i el que fa 20 anys va poder haver estat tendència, avui també ho serà i el que sona modern ja no ho és tant.

Zara en aquests moments no és de les marques més econòmiques d'Espanya, però sí de les més populars. Céline és una marca francesa d'articles de luxe de cuir que han regnat en la moda des de 1.945, però avui Zara ha volgut jugar-li una estratègia de màrqueting i ha versionat una de les seves jaquetes més conegudes i l'ha portat de nou al segle XXI per protegir-te del fred.

 

 

Raons per vestir el disseny hivern de Zara

La sobrecamisa compta amb un coll de solapa i màniga llarga per protegir-te del fred. Les seves butxaques davanteres de viu són funcionals i compta amb altres butxaques falses per donar un aspecte més antic a la jaqueta. El seu tancament és frontal i compta amb botons daurats.

Sobrecamisa de Zara

La sobrecamisa de Zara té un valor de 49,95 euros encara que no és el disseny més barat del mercat, si ho compares amb Céline, la diferència és més gran al 300%. El seu color és cru i la pots trobar en combinacions amb blau i blanc. El producte actualment ha estat dissenyat tant des de la talla xxs, fins a la xxl.

Quin efecte pot portar això a Céline ?

Segurament has pensat que marques com Zara, Primark o H&M en ocasions no fan un bé en versionar models costosos del mercat però la veritat és que tots surten guanyant: Zara que ven, el client que obté un producte més econòmic que el tradicional i la mateixa Céline (en aquest cas) ja que el seu estil pot atreure nous clients que estiguin disposats a pagar els seus preus.

Composició de materials

Et diem que no hi ha de què preocupar-se al moment de lluir aquesta nova jaqueta de Zara, ja que compta amb una política on coneixen l'origen i cura que es va obtenir per a la matèria primera, garantint així que no hi hagi violència animal a l'hora de vendre la seva marca.