L’anunci d’Estrella Damm ja és tota una tradició estiuenca a casa nostra. En els últims anys la marca no ens ha deixat de sorprendre amb spots que s’han convertit en les bandes sonores dels nostres estius i aquest 2023 no ha estat una excepció. Avui mateix s’ha presentat el tràiler de “PKM”, la nova campanya de la cervesera barcelonina protagonitzada per, ni més ni menys, que una de les estrelles que més brilla actualment al panorama musical: la cantant Bad Gyal. A més, també compta amb la participació del youtuber xBuyer.
Rodada íntegrament a Catalunya, la peça convida a gaudir de l’estiu al més pur estil mediterrani, amb una banda sonora escrita i interpretada per Bad Gyal i titulada “El Sol Me Da”, el nou tema de l’artista vilassarenca que s’estrenarà juntament amb la campanya i que promet triomfar a les llistes musicals d’aquest estiu. Aquest és el tastet que la marca ja ha tret a la llum:
De fet, alguna cosa ens podíem olorar. Ahir, la cantant de trap va penjar unes stories a Instagram en què insinuava la seva vinculació amb Damm. I així ha estat: ja podem gaudir d'un nou hit d'Alba Farelo, una de les propostes més valuoses de l’escena musical internacional, que reivindica l'essència de la màgia de casa nostra.
Pròximament, s'estrenarà la campanya completa a les xarxes d'Estrella Damm.
"PKM"
La música de la Bad Gyal es construeix a través de la fusió d’estils, inspirant-se en els moviments de la cultura de ball global, incloent-hi gèneres com el dancehall, el reggaeton i el dembow, entre d’altres. Amb 19 Discs de Platí i 5 Discs d’Or a l'esquena, ara, l'artista arranca el seu nou tour internacional en el qual presentarà els seus últims èxits −Chulo, Sin Carné o Real G (ft Quevedo)− que formaran part de La Joia, el seu àlbum de debut previst per aquest 2023.
“PKM” compta també amb la participació del youtuber Javier Ruiz, més conegut com xBuyer, un creador de contingut que ja és tot un referent del món del futbol a la plataforma audiovisual, on acumula més de 5,4 milions de subscriptors. Al seu canal, i al costat del seu inseparable germà Eric, puja tota mena de reptes de futbol i reaccions a temes d’actualitat futbolística, així com el dia a dia del seu equip de futbol sala, amb el mateix nom que a la King's League, xBuyer Team.

El guió i la direcció de la nova campanya d’Estrella Damm corre a càrrec d’Oriol Villar, també creador del concepte Mediterràniament. Una peça rodada a diferents indrets de la ciutat de Barcelona, així com de la Costa Brava, que tots ja esperem veure.