Si la setmana passada se’n llançava el tràiler, Estrella Damm ha presentat avui PKM, el nou curtmetratge de la marca per aquest estiu, protagonitzat per la cantant Bad Gyal i que compta també amb la participació del youtuber xBuyer. La peça ja es pot veure a les xarxes socials de la marca i a www.estrelladamm.cat.

A PKM, Alba Farelo −coneguda artísticament com Bad Gyal−, i Javier Ruiz −més conegut com xBuyer− s’interpreten a ells mateixos en un curtmetratge de gairebé set minuts de durada escrit i dirigit per Oriol Villar, creador també del concepte Mediterràniament. La trama ens situa a Tòquio, ciutat on Bad Gyal es troba fent un concert de la seva gira mundial. Sola, des de la suite de l’hotel on està allotjada i navegant per les xarxes socials, toparà inesperadament amb unes publicacions de l’xBuyer que s’han tornat virals. Uns vídeos en el quals se’l veu gaudint en companyia d’un grup d’amics a bord d’un fantàstic vaixell al Mediterrani, i que capgiraran de dalt a baix l’estiu de la cantant.

Des d’avui, i coincidint amb l’estrena de PKM, ja està disponible El Sol Me Da, la cançó que posa ritme a la nova campanya d’Estrella Damm i que promet triomfar a les llistes musicals d’aquest estiu. Escrita i interpretada per la pròpia Bad Gyal, El Sol Me Da ja es pot escoltar a les principals plataformes musicals.

El repartiment de PKM el completen Bàrbara Mestanza, Santos Adrián, Aida Quintana, Ostap Sokhatskyy, Gemma Ortega, Òscar Kapoya, Adriana Fornés, Gerard Clavell, Aleix Lorente, Kenny Álvarez, Mel Sukro i Júlia Godino, en una peça que ha estat rodada íntegrament a diferents indrets de Barcelona i de la Costa Brava.

Sobre Bad Gyal

Alba Farelo, coneguda artísticament com Bad Gyal, és una de les propostes més valuoses de l’escena musical internacional, amb 19 Discs de Platí i 5 Discs d’Or. La seva música es construeix a través de la fusió d’estils, inspirant-se en els moviments de la cultura de ball global, incloent-hi gèneres com el dancehall, el reggaeton i el dembow, entre d’altres. Ara, l'artista arranca el seu nou tour internacional en el qual presentarà els seus últims èxits −Chulo, Sin Carné o Real G (ft Quevedo)− que formaran part de La Joia, el seu àlbum de debut previst per aquest 2023.

Sobre xBuyer

Javier Ruiz, més conegut com xBuyer, és un creador de contingut que ja és tot un referent del món del futbol a la plataforma audiovisual, on acumula més de 5,4 milions de subscriptors. Al seu canal, i al costat del seu inseparable germà Eric, puja tota mena de reptes de futbol i reaccions a temes d’actualitat futbolística, així com el dia a dia del seu equip de futbol sala, amb el mateix nom que a la King's League, xBuyer Team.

Sobre Oriol Villar

El guió i la direcció de la nova campanya d’Estrella Damm torna a anar de la mà d'Oriol Villar i el seu equip, que porten anys col·laborant amb Damm en les campanyes de les seves marques de cervesa. Al llarg d'aquesta col·laboració, Villar ha estat el creador d'eslògans tan destacats com "Mediterràniament" d'Estrella Damm o "Doble o Res" de Voll-Damm.