Poques festes tan bèsties ha acollit Barcelona com la que es va celebrar ahir a la nit al majestuós Palau Victòria Eugènia, que, per cert, és obra del cèlebre arquitecte Josep Puig i Cadafalch. “Increïble, una passada, mai havia estat en una festa així”, són algunes de les reaccions de les més de 1.000 persones que van omplir aquest recinte, construït entre 1918 i 1923 amb motiu de l'Exposició Internacional de Barcelona.
La festa, organitzada per IQOS, el revolucionari escalfador de tabac que es presenta com una alternativa menys perjudicial al cigarro, va ser un show de principi a fi. Hi havia ballarins/es amb xanques i vestits estrafolaris, pantalles gegants, altaveus també gegants i llums per tot arreu i, és clar, una barra lliure també de grans dimensions. Tot plegat, decorat amb un estil futurista que et feia sentir com si et trobessis enmig d'un videoclip de Daft Punk.

Steve Aoki va protagonitzar una entrada triomfal: impulsat per una música èpica que ressonava per cada racó i alçant els braços per saludar la gentada. Així, va donar el tret de sortida a una nit que costarà molt d'oblidar. I és que el DJ japonès, a més de ser conegut mundialment per revolucionar la música electrònica, també ho és per la connexió que aconsegueix establir amb el seu públic. I això, sens dubte, va quedar demostrat amb escreix.
Aoki va fer embogir els amants de la música electrònica amb les seves mescles i les seves filigranes als plats, però també va regalar algunes perles de reggaeton de l'últim àlbum de Bad Bunny i de vells grans temes com Danza Kuduro de Don Omar. Fins i tot, es va atrevir a punxar hip-hop del raper 50 cent. I, de fons, focs artificials, confeti i vídeos projectats en les pantalles gegants. Una experiència al·lucinant!
Una iniciativa única: la cançó amb més game changers del món
El colofó de la nit va ser la presentació de La cançó amb més Game Changers del Món, creada per més de 400 membres de la comunitat d'IQOS i produïda per ED is Dead. La pots escoltar clicant aquí. Segur que es convertirà en tot un hit!
El tema sorgeix de la campanya d’IQOS de canviar les regles del joc, ja que la marca va iniciar l’any passat la campanya Game Changers, per donar veu a artistes que han transformat el món amb el seu art. En aquest cas, ha estat l’àmbit musical de la mà de Steve Aoki, però també han passat per l’escena Game Changer artistes del món de la moda, l’art o la gastronomia.
Si t'ha agradat, estigues atent/a perquè el pròxim esdeveniment d'IQOS promet ser encara més espectacular!