100 Montaditos, el vaixell insígnia de Restalia, va presentar la revolució més important de la seva carta fins a la data amb la incorporació de nous productes i formats, amb el focus posat en potenciar el delivery, però mantenint i reforçant l'"essència espanyola".

D'aquesta forma, a la nova carta apareixen nous sabors com el de les patates bravioli, les croquetes de pernil, els flamenquines o les rostes de Sòria. En els seus montaditos tradicionals s'incorporen ingredients com l'orella, la sobrassada, el botifarró o les rabas de calamar; mantenint clàssics com a pernil gran reserva amb AVOE, pollastre, salmó, llom amb allada, xistorra o truita de patata, entre d'altres.

Una de les grans novetats d'aquesta carta són els Montys, una nova categoria de producte on el pa continua sent el protagonista, però transformant la seva presentació per donar entrada a nous formats.

Les Montypizzas és la fusió entre un montadito i una pizza. Elaborades amb el mític pa dels montaditos oberts per la meitat com a base, se li afegeixen diversos ingredients per donar lloc a cinc varietats: BBQ, carbonés, quatre formatges, sobrassada i pepperoni. Es prepara i s'enforna al moment, se serveix com una pizza i es menja com un montadito.

També els Montyhuevos, amb l'ou ferrat com a principal ingredient combinat amb altres com el pernil, les patates palla o la sobrassada, fins a comptar amb un total de cinc tipus.

Respecte als Montyburgers i els Montyperros, encara que aquests dos elements ja existien prèviament a la carta de 100 Montaditos i eren molt demandats, han estat actualitzats. Aquestes dues noves propostes venen acompanyades de la creació de dos formats de pa amb una recepta d'ús exclusiu per a 100 Montaditos: el pa soft. Tant la carn de la burger de boví com la salsitxa dels hotdogs tenen més gramatge i s'ha millorat la formulació.

La companyia va explicar que "aquestes novetats permetran al consumidor poder elegir entre una àmplia varietat de productes (montaditos tradicionals, els diferents Montys en format pizza, hamburguesa, frankfurt i amb l'ou ferrat com a ingredient principal, i les racions), sota una mateixa marca i sempre seguint la filosofia de 100 Montaditos, que és la de compartir".

Delivery

100 Montaditos compte a més amb una forta aposta amb el delivery i aquesta carta està dissenyada per a això. Gràcies als nous productes i referències, la marca aspira a incrementar les seves vendes per aquest canal en un 86%. La carta serà més senzilla i optimitzada amb 'packs' tancats dels nous productes: les Montypizzas, les Montiburgers i els Montyperros.

Tant les pizzes com les hamburgueses són dos dels productes més demandats en delivery, per la qual cosa 100 Montaditos s'incorpora així en aquestes dues categories per aconseguir més presencia a les diverses plataformes. A més, la companyia presenta un nou 'packaging', lliure de plàstic i dissenyat específicament "per garantir que aquests nous productes arribin en òptimes condicions".

Ademismi, des de l'equip d'Innovació i Creativitat de Restalia, format per més de 10 dissenyadors, dibuixants i directors d'art, s'ha definit una línia gràfica que refresca la imatge de 100 Montaditos. Aquesta nova identitat visual està composta per la incorporació d'una nova paleta de colors, la creació d'una tipografia única i exclusiva i la creació d'il·lustracions que donen vida pròpia als montaditos. Tot això complint el doble objectiu de mantenir l'essència de 100 Montaditos i potenciar la seva identitat de marca fàcilment reconeixible.

"El resultat d'aquesta evolució ha estat fruit del treball realitzat per l'equip de I+D de Restalia, en el qual treballen més de 50 persones amb perfils que inclouen xefs, enginyers i dissenyadors. El seu desenvolupament, en el qual han invertit més d'un any de treball, ha comportat tastos de productes a cegues, proves pilot i revisió de tendències i sabors en altres mercats. Aquesta nova carta mostra els esforços de Restalia per crear noves experiències gastronòmiques que conquereixin als consumidors a través del paladar. 100 Montaditos fusiona així productes i conceptes innovadors amb sabors de sempre, apostant per la seva essència espanyola i sorprenent el públic amb una àmplia oferta que els permetrà continuar gaudint de la marca més reconeixible de la companyia", va indicar la companyia.