L'Abarset, situat al sector El Tarter de Grandvalira, ha decidit allargar la temporada 2024/2025, "nevi o faci sol, per continuar gaudint de les millors festes fins a Setmana Santa".

Segons va informar, el diumenge 20 d'abril de 2025 tindrà lloc la festa de clausura de la temporada. L'Abarset anunciarà ben aviat a través de les seves xarxes socials el cartell de l'última festa. Va assenyalar que "l'última baixada de les pistes acaba en el temple de la música house i electrònica, per coronar un dia complet a la neu, amb bona música i envoltat d'un entorn idíl·lic, que aquests últims dies ha vist nevar sense parar, gaudint de les millors condicions de neu de la temporada i una de les millors dels últims anys. Els últims deu dies de nevades, han deixat gairebé dos metres de gruix de neu acumulada en les pistes andorranes, que preveuen allargar l'esquí fins a Setmana Santa."

Fins aleshores, l'Après-ski continuarà actiu i manté l'horari habitual de 16.00 a 21:00 hores entre setmana i els diumenges. Els dissabtes, festes de promotors i el dia de la clausura, l'horari s'allarga fins a les 22.00 hores. A més, l'organització informa que partir del 31 de març romandrà tancat tots els dilluns i dimarts fins al final de la temporada.

El restaurant de L'Abarset també tindrà les portes obertes fins al diumenge 20 d'abril, amb un horari de 12.30 a 19.30 hores, "per oferir la seva carta renovada a tots aquells que venen d'una llarga jornada d'esquí i també als que arriben fins allà només per fer divertir-se al seu paladar".

A més, Goiko continua amb el seu 'foodtruck' instal·lat a les portes de L'Abarset, "oferint la seva proposta d'hamburguesa gurmet sobre rodes per garantir una experiència informal, però de qualitat", a tots els assistents de l'Après-ski, tots els divendres des de les 16.30 fins a les 21.30 hores, i els dissabtes fins a una hora més tard.