Amazon va anunciar aquest dijous el llançament de la quarta edició de la seva campanya Delivering Smiles a Espanya que té per objectiu ajudar famílies en situació de vulnerabilitat.

Ho fa a través del programa "Emergència a casa" de Aldeas Infantiles SOS, a què ha realitzat una donació de 100.000 euros. A més, i amb l'objectiu de fer extensible i involucrar en aquesta iniciativa tots els clients d'Amazon.es, l''influencera' i presentadora Laura Escanes ha dissenyat una dessuadora solidària que es podrà adquirir sota demanda en Amazon.es. Un percentatge de les vendes anirà destinat a Llogarrets Infantils SOS.

Aquesta dessuadorasolidària, el disseny del qual està inspirat en una frase amb la qual Laura Escanes se sent molt identificada i fins i tot porta tatuada, estarà a la venda en exclusiva en Amazon.es a partir del proper 15 de desembre, i estarà exposada en 'Amazon i la Fàbrica del Nadal', un espai immersiu obert al públic del 16 de desembre al 5 de gener a la Galería de Cristal del Palacio de Cibeles que acollirà també la tradicional pista de patinatge sobre gel, convertida aquest any en 'Amazon & Cibeles sobre gel'.

"Amb aquesta nova edició de Delivering Smiles, des d'Amazon volem posar de relleu més que mai el veritable significat d'aquesta iniciativa solidària, estenent aquesta acció als clients i brindant-los l'oportunitat de regalar junts somriures als qui més el necessiten", afirma Ana Costi, responsable d'Amazon Prime per a Europa.

Els més petits

Amazon ha adquirit el compromís d'ajudar a què més nenes, nens i joves, especialment aquells que formen part de comunitats en risc d'exclusió, tinguin accés als recursos i a les habilitats necessàries per llaurar-se un futur millor.

"L'augment dels preus de l'electricitat, el gas, els aliments i altres béns de primera necessitat al nostre país, ha provocat aquest any una emergència a casa que ha portat a 2,6 milions de famílies amb nens i nenes, que ja es trobaven en situació de vulnerabilitat, a no poder cobrir les seves necessitats més bàsiques i que 1 de cada 3 nens a Espanya estiguin en risc de pobresa o exclusió social. Aquesta iniciativa d'Amazon és un suport molt important al nostre programa", va assenyalar Luis Alberto Ramasco Puente, director de l'àrea d'Imatge i Captació de Recursos de Llogarrets Infantils SOS.

Amb l'objectiu de contribuir a donar resposta immediata a aquesta situació, Amazon ha donat 100.000 euros a Aldeas Infantiles SOS per al seu programa 'Emergència a casa'. Una donació que permetrà a l'organització lliurar kits d'ajuda familiar i suport integral valorats en 150€, amb els quals puguin cobrir les necessitats d'alimentació, energia, suport educatiu i atenció psicològica per a un nen o nena durant un mes.

A més, Aldeas Infantiles SOS ha rebut 500 joguines que formen part del Top 10 de Joguines d'Amazon amb l'objectiu que els nens amb qui treballa puguin gaudir de les joguines que seran tendència aquest Nadal. "Per a nosaltres la joguina és un element de normalització, perquè els nostres nens se sentin igual que la resta. És important que ells també tinguin les joguines que han demanat a la carta dels Reis i així s'asseuen estimades i valorades com tots els altres ''', va explicar Luis Alberto Ramasco Puente, director de l'àrea d'Imatge i Captació de Recursos de Aldeas Infantiles SOS.

Des de fa ja quatre anys les activacions de Delivering Smiles cobren vida de diverses maneres, però amb un mateix objectiu, el de portar somriures a qui més el necessita i, per tercera vegada, Amazon col·labora amb Aldeas Infantiles SOS.

El 2021, Amazon va llançar el llibre infantil solidari, 'Coneixes a la meva llàgrima?', escrit per l'escriptora i periodista Carme Chaparro, amb il·lustracions d'Axier Uzkudun, que continua a la venda en exclusiva en Amazon.es, en format físic i Kindle; i els beneficis íntegres del qual van destinats a Llogarrets Infantils SOS.