Andros, fundada i liderada per Frédéric Gervoson, entra a Pastoret després d'un procés competitiu liderat per Arcano Partners i Unió Legal, i Pérez Llorca per part del grup francès.
L'empresa fundada per la família Pont a Lleida fa 30 anys va iniciar el 2012 una nova etapa de desenvolupament del 'iogurt prèmium' per Teresa Vallés, Xavier Pont i Rafael Esteve. Andros nomenarà un nou CEO, i els socis fundadors i Rafael Esteve es manté a l'accionariat, al Consell d'Administració i en funcions representatives.
Segons han informat, l'arribada d'Andros a la gestió de Pastoret permetrà materialitzar i accelerar el potencial de creixement de la marca i consolidar el lideratge i expansió de la categoria a la península Ibèrica; i obrir els mercats internacionals de l'univers Andros".
Van explicar que Pastoret basa la seva proposta en productes diferenciats, qualitat superior, branding sofisticat, i fàbrica d'última generació. Actualment comercialitzen més de 70 referències en 8 categories de producte dins del seu negoci marquista (iogurt original, grecs, quefir, proteics, postres, vegans i formatges), sent pioner en la introducció de nous formats, textures i proposta úniques en els lineals espanyols.
Andros compta amb el cas d'èxit de Dhul a Espanya, companyia en fallida que va adquirir l'any 2013, i ara està liderant la categoria de flams. Andros té marques de iogurts i postres làctics a diversos continents, conjuntament amb marques llegendàries com Andros, Bonne Maman o Mamie Nova. Pastoret s'integrarà a un grup agroalimentari líder a Europa amb una facturació anual de més de 3.000 milions d'euros, 10.000 empleats i més de 40 fàbriques.
Fonts del sector confirma que el procés ha estat molt competitiu, i que Andros s'ha imposat a Yopliat, Muller, Lactalis i Danone.