Azura és entre les deu principals marques de fruita i verdura de França, i es consolida com la marca més venuda en la categoria de tomàquets Cherry al mercat francès des de fa tres anys. El grup familiar francomarroquí complementa la demanda latent de tomàquet d'especialitat, com el Cherry, a Europa amb 180.000 tones anuals, que produeix en 1.200 hectàrees de plantacions al Marroc.
El Grupo Azura respon a les demandes del mercat francès, i de l'europeu en general, amb noves varietats de tomàquets i "d'alta qualitat; asi com d'agricultura sostenible. L'impacte positiu d'Azura al mercat francès se centra a compensar la forta demanda i mantenir l'assequibilitat dels preus al consum", va indicar la companyia.
El grup familiar francomarroquí és compromès amb els estàndards europeus d'ESG; i compta amb una governança activa de reducció de l'impacte ambiental a la producció agrícola, i està intensificant els seus processos d'economia circular. "El compromís amb els objectius de l'Acord Climàtic de París per mantenir l'escalfament global per sota dels 1.5°C és ferm, i es concreta amb els estàndards SBTI per a la reduir de les emissions absolutes de gasos amb efecte d'hivernacle", va afegir.
"Un altre pilar de l'ESG, amb la certificació AWS, és la política integral de gestió de recursos hídrics, basada en els principis de les normes de l'AWS (Aliança per a la Custòdia de l'Aigua) i que respon als desafiaments de l'ús responsable i la preservació de les aigües subterrànies", va assenyalar el grup. La certificació AWS reconeix l'èxit de l'estratègia sostenible en la gestió dels recursos hídrics.