BUZ Drinks, companyia madrilenya dedicada a la producció i comercialització d'una nova línia de begudes alcohòliques, s'ha consolidat com el primer 'high strength', beguda enllaunada d'alta graduació, en comercialitzar-se al mercat espanyol, i s'erigeix com l'avantguarda de la innovació els RTDs ('Ready to Drink') de la mà de Glovo.

L'empresa, liderada per Hugo Hita i Jorge Branger, és una referència i impulsora dels RTDs a nivell nacional.

Subratllen que fa diversos anys que el mercat de les begudes espirituoses a nivell global experimenta una transformació que està redefinint una enorme indústria. Els RTDs ('Ready to Drink') són còctels prebarrejats llestos per al seu consum immediat el mercat global del qual suma més de 36.000 milions de dòlars i del qual s'espera que arribi als 98.000 milions el 2031, amb una CAGR (Taxa de Creixement Anual Composta) de l'11,7%.

Aquest creixement impulsat als EUA ha fet que un nínxol pràcticament inexistent fa tot just 10 anys faci replantejar-se la seva estratègia a curt i llarg termini molts 'players' del sector.

A aquesta emergent tendència s'ha sumat BUZ Drinks, que busca penetrar el mercat amb un format 'high strenght' amb una llauna de 500ml. Aquest disruptiu format han estat capaços de combinar-lo amb contingut d'alt impacte viral en xarxes socials i una potent penetració als col·legis majors de Madrid. Des del seu llançament el maig d'aquest any, l'acollidora acceptació del públic a un producte d'aquestes característiques ha permès a BUZ introduir el seu producte en gairebé un centenar de botigues multiproducte de la capital, mentre continuen consolidant una ronda d'inversió que els permeti continuar amb la seva expansió.

Fa alguna cosa més d'un mes van iniciar per xarxes socials una campanya per intentar cridar l'atenció de Glovo, la plataforma de 'delivery' líder a Espanya, i que els permetés introduir el seu producte com una de les poques referències RTD al seu supermercat oficial 'SuperGlovo'. El repte va consistir a fer comandes en llocs tan cridaners com les barques del parc d'El Retiro o restaurants de luxe. La gran resposta dels seus fans a les iniciatives realitzades per la jove empresa ha fet que Glovo els contactés per mostrar el seu interès a introduir el seu producte, un moviment que "continua posicionant Glovo com una empresa disposada a innovar i apostar per productes nacionals amb gran potencial".