CaixaBank, la Fundació Bancària La Caixa i el FC Barcelona han renovat aquest divendres el seu acord de patrocini durant quatre anys més, fins a la temporada 2019-2020, consolidant-se així l'entitat financera com a soci oficial i financer del club esportiu, han informat en un comunicat.
El president de CaixaBank, Jordi Gual; el director general de la Fundació Bancària La Caixa, Jaume Giró, i el president del FC Barcelona, Josep Maria Bartomeu, han rubricat l'acord en les instal·lacions del Camp Nou.
Després de la renovació, CaixaBank tindrà un paquet de contraprestacions en concepte de drets exclusius de marca de les diferents instal·lacions esportives del club, entre els quals destaquen paquets d'hospitalitat per a clients de l'entitat i publicitat en els canals de comunicació del FC Barcelona.
Entre les contraprestacions també es troba la possibilitat de vincular la imatge del club esportiu a les oficines de representació que té CaixaBank en més de 16 països, i el patrocini de la carrera popular 'Cursa Barça'.
Noves targetes per a socis
L'entitat financera ha ampliat el contracte d'emissió de targetes amb el club i ha acordat el llançament de tres noves modalitats exclusives per a socis: Visa Platinum Barça, Visa Prepagament Barça Recarregable i Visa Prepagament Barça Regal.
Gual ha assegurat que la renovació de l'acord permet a l'entitat bancària consolidar el seu compromís amb l'esport professional, "reforçant el vincle" amb un club amb el qual comparteixen valors com la constància, el respecte i l'esperit de superació.
Giró, que ha compartit la visió del president de CaixaBank, ha apuntat que el factor històric "és determinant" entre les dues entitats, afirmant que tenen la vocació social en el codi genètic.
Bartomeu, en el seu discurs, ha mostrat una "gran satisfacció" per renovar aquesta aliança per seguir creixent amb programes socials conjunts per al desenvolupament de la infància i el foment de l'educació en valors.
Fruit d'aquesta relació, durant els últims anys s'han portat a terme diversos projectes com 'FutbolNet', que valora el diàleg com a mètode d'intervenció social, i 'Barçakids', que promou el canvi d'hàbits i actituds dels més petits.