CaixaBank ha aconseguit aquest mes de juny els 7 milions de clients digitals, una xifra rècord que confirma la tendència a l'alça de la banca online, que s'ha accelerat durant la pandèmia.
Segons CaixaBank, l'entitat ha guanyat 4.700 altes digitals de clients al dia entre març i juny. Això suposa un total de 565.000 nous clients digitals, entre els quals hi ha 145.000 clients totalment nous per al banc i 420.000 clients ja existents que no havien fet servir abans aquest canal.
L'augment del juny suposa un 8,3% mes que al mateix mes de l'any anterior. Un 54,1% del total de clients de CaixaBank utilitzen els serveis web i mòbil, percentatge que s'eleva fins al 74% entre els de 25 i 45 anys.
El canal mòbil registra, a tancament de juny, un total de 6,06 milions de clients, trencant per primera vegada la barrera dels sis milions d'usuaris de CaixaBankNow i la resta d'aplicacions de l'entitat. Segons dades de Comscore, CaixaBank té una quota de mercat del 32,9% en els accessos a la banca online a través dels canals mòbil i web a Espanya.