Caldea, el centre de lleure termal d'Andorra, va informar que dona "un "pas més en la seva aposta per la innovació sensorial amb la incorporació d'un exclusiu sistema d'aromatització dissenyat per transformar l'experiència dels seus visitants". A través del poder del màrqueting olfactiu, el centre ha creat una firma olfactiva única "que embolica els clients des del primer instant, reforçant la seva identitat i fent que cada visita sigui inoblidable."
Per a aquest projecte, Caldea ha confiat en Dejavu Brands, líder internacional en branding olfactiu, la tecnologia de nebulització avançada del qual permet que les partícules de fragància romanguin suspeses en l'aire durant més temps. La nova aroma de te verd, amb notes cítriques de llimona i bergamota, accents florals de lliri i rosa i un subtil fons d'almesc i cardamom, no només aporta frescor i benestar, sinó que activa la memòria emocional dels clients, afavorint la seva connexió amb la marca, segons va informar el centre.
Va afegir que diversos estudis han demostrat que l'olfacte és el sentit amb més capacitat d'evocació emocional i record, superant a la vista, el tacte o l'oïda. "Recordem un 35% del que olorem, davant només un 5% del que veiem. Aquesta capacitat d'ancoratge sensorial és el pilar del màrqueting olfactiu, una estratègia que permet a les marques crear un vincle emocional amb els seus clients i fins i tot influir en el seu comportament de compra. De fet, s'ha comprovat que la implementació d'una firma olfactiva pot incrementar les vendes fins i tot en un 25%", explica.
Amb aquest sistema d'aromatització, Caldea va assenyalar que no només reforça el seu posicionament com a destinació de benestar i desconnexió, sinó que eleva l'experiència dels seus clients "a un nivell multisensorial, fent que el plaer d'una jornada termal perduri en la memòria molt després d'haver abandonat el centre".