Caldea, el centre de lleure termal d'Andorra, ha iniciat una etapa de transformació que té per objectiu convertir-la en un dels resorts termals més importants del sud d'Europa, un projecte que coincideix amb la celebració del seu 30è aniversari.

El projecte preveu dos grans eixos. D'una banda, la reforma i modernització dels espais des d'una perspectiva minimalista i moderna i la construcció d'un hotel de 4 estrelles a la icònica Torre i, per l'altra, l'actualització de l'estratègia de marca.

La gran llacuna és la icona principal d'aquesta transformació i la primera zona on s'ha actuat, amb una actualització de l'estètica d'aquesta instal·lació que respecta la seva morfologia i les icòniques tasses d'hidromassatge. L'espai, que obrirà a l'agost, estrenarà un nou look més minimalista, amb revestiments i paviments blancs que transmetran simplicitat, proximitat i elegància per gaudir dels petits plaers en un entorn que convidarà a l'evasió.

Les actuacions seguiran els pròxims tres anys amb la construcció d'un nou pont d'accés pel riu que obrirà l'edifici a la ciutat. També es reformarà la llacuna exterior convertint-la en un llac i es modernitzaran altres zones de l'edifici. Finalment, el 2026 s'inaugurarà un hotel a la Torre.

Així ho ha presentat Miguel Pedregal, director general de Caldea, en un acte que ha tingut lloc en els Cinemes Illa Carlemany, a quin Pedregar ha explicat que "la transformació de Caldea en un resort és un camí natural en l'evolució dels spas i respon a la insistent demanda dels nostres clients per poder allotjar-se al mateix edifici". Caldea estima que amb les actuacions previstes i la incorporació del nou hotel obtindrà un creixement del 40% de la seva facturació de cara al 2030 amb uns ingressos de 30 milions d'euros.

NOVA IDENTITAT VISUAL

El segon eix de la transformació ha consistit a reformular l'estratègia de marca, fixar un nou propòsit més ambiciós i el llançament d'una nova identitat visual. La nova Caldea té com a visió: "Influir la millor versió d'Andorra i fer-la accessible a tothom a través de moments inoblidables de bona vida. Aquest nou propòsit converteix definitivament Caldea en marca ambaixadora de país i eleva la promesa, que ara es proposa de lliurar moments de bona vida a tothom," van indicar des del centre termal.

En paral·lel s'ha actualitzat la identitat visual i Caldea estrena logotip, un nou color corporatiu i diversos colors secundaris, una tipografia personalitzada i una bateria de recursos gràfics com la il·lustració, que enriquiran la comunicació, als diferents canals. El nou logotip, que continua tenint una forma circular, és més flexible i modern i reflecteix l'objectiu de garantir l'excel·lència amb una experiència de 360 graus plena d'instants de quietud absoluta i altres moments més lúdics i vibrants. "El nou logotip, com l'aigua, simbolitza al seu torn la fluïdesa d'una experiència de benestar que s'adapta a tots els usuaris", van assenyalar.