Chelo Domínguez s'ha incorporat com Chief Marketing Officer (CMO) al Grup Gallo amb l'objectiu de contribuir a l'estratègia de creixement del grup, continuar amb el procés de transformació cap a un model d'empresa d'alimentació més transversal i reforçar la seva expansió als mercats internacionals.
Amb aquest nomenament, Grup Gallo va indicar que reforça el seu full de ruta cap al desenvolupament de línies estratègiques que consolidin el seu posicionament al mercat i el compromís amb els seus consumidors, "a través de la qualitat i sostenibilitat de tots els seus productes". Per a Chelo Domínguez, la nova posició suposa "un privilegi i una responsabilitat fer-se càrrec d'una marca que ha estat en la memòria sentimental dels espanyols durant més de 75 anys. El meu objectiu principal és adaptar la nostra estratègia de màrqueting als desafiaments d'un entorn competitiu en constant evolució, sense perdre de vista els valors que ens fan la marca preferida dels consumidors: qualitat, innovació i origen local".
Després del seu pas per multinacionals com Google, Samsung o Just Eat, ha assumit diferents funcions al llarg de més de 20 anys a nivell nacional i internacional en l'àmbit del màrqueting, direcció de marca, comunicació i assumptes públics. En la seva última posició, prèvia a la seva incorporació a Gallo, Chelo va dirigir l'estratègia global de màrqueting per a cadenes a Just Eat des de la seu central a Amsterdam.
Llicenciada en Dret per la Universitat de Salamanca, Màster en Periodisme i Comunicació per la Universitat Complutense de Madrid i un MBA per IE Business School, ha treballat en sectors clau com l'electrònica de consum, publicitat o tecnologia. La seva carrera internacional li ha permès desenvolupar-se professionalment en diferents països com Espanya, Bèlgica, els Estats Units i els Països Baixos, "la qual cosa aportarà una visió global i multicultural a l'estratègia de Grup Gallo", va destacar la companyia.