Cox potenciarà les seves inversions en actius aquest any fins als 600 milions d'euros, multiplicant per cinc les realitzades durant 2024, quan va destinar 110 milions. Així ho va manifestar en la seva presentació de resultats en avançar les seves previsions per a 2025, sobre les quals van afirmar que se sentien "amb confiança" davant dels analistes, en ser "una companyia molt predictible".
L'empresa presidida per Enrique Riquelme preveu gairebé duplicar la seva xifra d'ingressos, des dels 702 milions que es va anotar el 2024 fins als aproximadament 1.200 amb els que estima tancar el 2025. Igualment, apunten a un creixement del 26% del seu EBITDA: de 183 a 230 milions; mentre que, atenent els guanys, estimen que el seu benefici net se situï en els 80 milions d'euros, un 36% més que a l'exercici de 2024. Hi cal sumar la previsió d'expansió de Service Co., la seva divisió de serveis, fins a uns 3.000 milions de backlog, després de tancar el 2024 amb 2.230 milions.
Quant a les inversions, els 600 milions de capex anunciats es destinaran a actius d'energia i aigua des de la seva divisió Asset Co., que aglutina els seus actius concessionals, i que va incorporar en 2024 actius d'aigua al Marroc i Xile, d'energia a Sud-àfrica i dues línies de transmissió al Brasil. En aquest 2025, els països pels quals aposta la companyia com a destí d'inversió en 2025 són el Marroc, Espanya, Estats Units i Amèrica Llatina, considerats com regions d'alt creixement i potencial.
Cox avança així cap a la consecució del seu Pla Apollo, que preveu unes inversions fins a 2028 d'uns 3.200 milions d'euros. El mateix Riquelme subratllava en un comunicat després de la publicació dels resultats de 2024 que "els actius d'aquesta divisió de Cox són infraestructures estratègiques i crítiques per al desenvolupament sostenible i que, per això, l'activitat de la companyia es concentra en mercats amb alt potencial de creixement".