Estrella Damm ha estat reconeguda per la consultora Brand Finance com la marca de cervesa més valuosa d'Espanya en l'última edició de l'informe anual 'Beers 50', que inclou a les 50 marques de cervesa amb més valor del planeta.

Segons va difondre la cervesera aquest dilluns, Damm ocupa el lloc 30 en el rànquing global i es converteix en la marca amb més creixement a l'Índex de Fortalesa de Marca.

Ambdós reconeixements "reafirmen" l'aposta de la companyia liderada per Demetrio Carceller Arce per la internacionalització. Damm, que actualment és present a més de 130 països, aspira a duplicar les seves xifres de negoci al mercat internacional, que actualment suposa més d'un 25% de la seva activitat.

Segons va admetre Carceller en l'última junta general d'accionistes, l'"aposta clara per ampliar el nombre de mercats en els quals opera Damm" passa per ser un dels pilars del pla estratègic 2022-2025 de la companyia.

Per aconseguir-ho, l'empresa està incrementant els seus esforços en comunicació i patrocinis globals, com en el cas del primer circuit professional femení i masculí de pàdel, 'World Padel Tour', o de la inclusió del logotip d'Estrella Damm a les mànigues de les samarretes de joc del FC Barcelona en els partits de la gira nord-americana de l'equip blaugrana.

Damm, reconeguda al rànquing Merco

D'altra banda, Damm ha tornat a ser reconeguda pel rànquing Merco com una de les empreses més ben valorades a nivell nacional. Concretament, se situa en la posició 37, consolidant-se com una de les empreses espanyoles més prestigioses.

La capacitat d'atracció i fidelització de talent ha tornat a ser un dels aspectes més ben valorats de la companyia segons l'estudi Merco sobre qualitat laboral i reputació interna, en el qual ascendeix tres llocs respecte a l'edició anterior.

Damm continua impulsant accions específiques que fomenten el benestar i la igualtat de les persones que formen part de l'empresa com el seu 'Pla Saludable' i el seu pla d'igualtat, que garanteix la igualtat efectiva en l'accés a l'ocupació i en el lloc de treball entre dones i homes. Així mateix, ha posat en marxa projectes de formació i desenvolupament que permeten als col·laboradors de Damm adquirir les habilitats necessàries per adaptar-se al mercat.