Fluidra va presentar el seu pla estratègic per al mig termini. La companyia preveu accelerar un creixement rendible, sostenible i constant, mitjançant l'augment de la seva quota de mercat i adquisicions estratègiques.

Segons va informar, la construcció de piscines noves es troba en nivells històricament baixos i s'espera que impulsi el creixement a mesura que torni a nivells normalitzats a mitjà termini. A més, va assenyalar que la demanda del mercat d'aftermarket proporciona a Fluidra "una gran resiliència i previsibilitat, recolzada per les necessitats contínues de manteniment, reparació i actualització de piscines ja construïdes. La companyia també veu un gran potencial d'expansió al mercat de piscines comercials, impulsat per la creixent demanda dels sectors de l'hostaleria, el wellness i el lleure.

Va apuntar que, la innovació continuarà sent un pilar clau per a Fluidra, que busca diferenciar-se al mercat a través d'un ecosistema intel·ligent i connectat d'equipament per a piscines," juntament amb un fort compromís amb la sostenibilitat. Amb una alta qualitat de producte i una cartera líder de solucions innovadores, Fluidra aprofitarà encara més la seva plataforma global i les seves capacitats per aconseguir un desenvolupament de productes més eficients".

Així mateix, va destacar que està capitalitzant l'èxit del seu Programa de Simplificació i continua impulsant "l'excel·lència operativa" a través d'una cadena de subministrament global àgil, eficient i centrada en el client. Combinant capacitats globals amb una sòlida execució regional, la companyia està ben posicionada per donar suport al creixement i oferir resultats consistents. Fluidra ha identificat oportunitats addicionals per aconseguir 120 milions d'euros en productivitat i estalvis de costos entre 2026 i 2030.

Fluidra ha tingut un bon inici d'any, amb unes vendes preliminars en el primer trimestre de 2025 que van augmentar un 7% interanual, amb creixement a totes les regions. Sobre els aranzels, la companyia ha posat en marxa un pla d'acció per compensar l'impacte, treballant amb proveïdors per realinear la cadena de subministrament, controlant costos, aplicant mesures de productivitat i impulsant iniciatives comercials, incloent-hi pujades de preus. A mitjà termini, Fluidra espera assolir un creixement anual de vendes d'entre el 6% i el 8%, juntament amb un augment del marge d'Ebitda ajustat per sobre del 25% i un ROCE superior al 17%.

El president executiu de Fluidra, Eloi Planes, va dir que el sector "ha demostrat la seva resiliència amb el pas del temps, i encara que persisteixi certa incertesa macroeconòmica a curt termini, continuem centrats a enfortir Fluidra a llarg termini. Avui som una companyia estructuralment més sòlida, amb una àmplia presència global, un servei centrat en el client i un lideratge en solucions connectades i sostenibles per a piscines. Estem reforçant la nostra posició de lideratge global per impulsar un creixement sostenible a llarg termini, a través de l'eficiència, la innovació i un compromís indestructible amb els nostres clients, en un sector estructuralment atractiu."