El president de Freixenet, Josep Lluís Bonet, ha reiterat que malgrat l'oferta del grup alemany Henkell per comprar part de les accions de la multinacional del cava català, impera l'"harmonia familiar" entre les tres branques propietàries (els Ferrer Noguer, els Bonet Ferrer i els Hevia Ferrer).

Tot i que Bonet procura evitar parlar de la situació de Freixenet en públic, aquesta vegada ha aprofitat el tradicional espot de Nadal per reiterar que hi ha bona sintonia familiar. Un espot que per segon any consecutiu està protagonitzat per l'equip espanyol de gimnàstica rítmica com a "bombolles Freixenet", que s'ha presentat aquest dilluns a Madrid i que s'estrenarà oficialment per la televisió a inicis de desembre. Freixenet augura una campanya de Nadal i un any 2017 "millor que l'anterior".

"Un exemple per al conjunt dels joves espanyols"

'Brillar 2016', dirigit per Kike Maíllo, és el títol de la campanya de Nadal de Freixenet, que és la continuïtat de la iniciada durant l'any passat. Segons Bonet, un "exemple per al conjunt dels joves espanyols". L'espot va acompanyat d'un curt documental que acompanya el viatge de les joves gimnastes fins a arribar als Jocs Olímpics de Rio de Janeiro. 'El dolor és temporal, la satisfacció és per sempre' és el lema de les guanyadores de la medalla de plata, del qual el curtmetratge agafa la segona part com a títol.



La presentació de la campanya ha tingut lloc al Teatre Goya de Madrid. En la gala, d'una hora de durada i dirigida per Almudena Cid, ha comptat amb la interpretació de l'Orquestra Simfònica Freixenet sota la batuta del mestre Ros Marbà.