Grup Gall va informar aquest dimecres que llança al mercat aquest mes d'octubre una edició limitada de pasta infantil en col·laboració amb Disney que, en aquest cas, tindrà com a protagonista a Mickey Mouse. Des que Gallo anunciés el llançament de la seva gamma Disney l'any 2023, aquesta és la segona vegada que la companyia aposta per aquest personatge, aquesta vegada en un context marcat per la celebració d'Halloween.
Encara que l'univers Disney està compost en l'actualitat per centenars de personatges, el cert és que Mickey Mouse continua sent el més icònic de tots. Grup Gall va explicar que, a punt de complir-se 100 anys de la seva primera aparició en pantalla, "aquest entranyable ratolí amb pantalons vermells i guants blancs ha protagonitzat milers d'aventures".
"Ara", va afegir, "de la mà de Grup Gallo, Mickey i els seus amics més pròxims s'asseuen a la taula per convertir aquest Halloween a la festa més terroríficament divertida de l'any. Amb la cara de Mickey i altres formes de pasta que representen a la perfecció l'essència de l'esmentada festa, com la teranyina, la carbassa i el ratpenat, els més petits podran fer realitat les aventures més màgiques i fantàstiques mai imaginades a cada mos del seu plat de pasta".
La companyia va indicar que la nova 'Pasta Gallo Halloween Mickey' "ha estat dissenyada amb precisió i passió, aquesta pasta és el resultat d'un minuciós procés d'innovació que combina la millor selecció de blat dur d'alta qualitat per oferir una pasta amb sabor i textura excel·lents. Gallo es proposa no només alimentar, sinó també crear moments d'alegria i diversió a la taula amb una pasta saludable i nutritiva, rica en carbohidrats, fibra i proteïnes, elements indispensables en una dieta infantil equilibrada que fomenta el benestar dels més petits".
La pasta Gallo Halloween Mickey es converteix en la sisena referència que la companyia llança al mercat des de l'any 2023. El setembre de l'any passat, Grup Gallo anunciava el naixement de la seva col·laboració amb Disney per comercialitzar les primeres quatre varietats de pasta infantil, amb els personatges Mickey Mouse i Frozen de Disney, i Cars i Nemo de Disney Pixar. El 2024 l'empresa continua ampliant aquestes iniciatives amb les presentacions de Spider-Man, llançada el setembre en col·laboració amb Marvel, i Halloween Mickey, a l'octubre.
Amb el llançament de la gamma de pasta infantil, Grup Gallo va subratllar que ha aconseguit revaloritzar aquesta categoria impulsant un creixement del 80,1% del valor d'aquest mercat i un augment del 24,3% en volum. En clau interna, concretament en el que refereix al segment de mercat de Pasta Seca, els productes inspirats en els personatges de Disney i Disney Pixar han contribuït en un 44% al creixement total de Gallo.
Va assenyalar que aquest projecte ha permès a l'empresa entrar a més de 363.000 llars en el segment de pasta infantil, molts dels quals provinents de la MDD, segons dades de Kantar. De fet, la companyia va tancar l'any passat superant la marca blanca en valor, assolint un 41,2% de quota de mercat.
Júlia Sala, màrqueting mànager de Grup Gallo, va destacar la importància d'aquest projecte en l'estratègia de I+D de la companyia. "Amb les diferents presentacions de la gamma Disney, el que busquem és proporcionar als nens i nenes una pasta que, a més de respectar la qualitat que sempre ha caracteritzat a Gallo, presenta un disseny molt atractiu que els permet somiar a través del que mengen, omplint així de diversió i imaginació els seus menjars." "Es tracta d'una aposta de valor, fruit de la innovació que ens caracteritza i que ens permet diferenciar-nos de la MDD", va concloure Sala.