Glovo va tancar el 2021 amb unes pèrdues de 474,8 milions d'euros, segons les dades publicades per la seva principal accionista, l'empresa alemanya Delivery Hero, en el seu informe anual. La xifra implica multiplicar per més de cinc les pèrdues de l'any anterior, que van arribar als 83,4 milions d'euros. El 2021, la plataforma barcelonina d'entrega de menjar i productes a domicili va disparar la facturació fins als 591 milions d'euros, però no va aconseguir reduir els números vermells. El 2020, en plena pandèmia, la facturació va ser de 360 milions. Els actius nets de Glovo sumen 685 milions d'euros, mentre que el deute a curt termini puja als 223 milions i a llarg termini arriba a 305 milions més.
L'empresa alemanya Delivery Hero va començar a invertir a Glovo l'any 2018, però el 2021 va invertir-hi 246 milions per ampliar la seva participació fins al 37,4% de les accions. A finals d'any, es va anunciar un nou acord perquè Delivery Hero aconseguís el control total de la companyia, amb un 39,4% de les accions. L'operació, pendent d'aprovacions, es tancarà durant el tercer trimestre del 2022. Glovo, no obstant, continua operant amb la seva marca i plataforma existents sota el seu equip directiu de sempre liderat pels seus dos fundadors. Glovo ocupa posicions de lideratge en 16 dels seus 25 mercats on opera, que representen més del 70% del valor brut de les operacions. Durant el 2021, l'empresa va obtenir 800 milions d'euros en ingressos.
El fet que Delivery Hero passés a ser l’accionista majoritari de Glovo es va comunicar a principis d’aquest 2022. El gegant del repartiment es va autodefinir com a plataforma de lliurament local líder al món. El cert és que ofereix el seu servei a uns 50 països d'Àsia, Europa, Amèrica Llatina, Orient Mitjà i el nord d'Àfrica. L'empresa va començar com a servei de lliurament d'aliments l'any 2011 i avui té la seva pròpia plataforma de lliurament a quatre continents.
"Com a campions tecnològics nascuts a Europa, Delivery Hero i Glovo es complementen amb la seva profunda experiència en el repartiment i la seva petjada geogràfica. Les dues empreses estan unides per una passió compartida pel lliurament de múltiples categories i el comerç ràpid, així com la seva visió per a la indústria. Delivery Hero i Glovo són membres fundadors del European Purpose Project i han liderat el discurs europeu sobre el futur del treball en plataformes", va explicar Delivery Hero. El conseller delegat i cofundador de Delivery Hero, Niklas Östberg, va assegurar que l'equip de la seva companyia “ha admirat i ha fet costat” a Glovo des de fa anys i va destacar que aquesta signatura ha estat “pionera” en la indústria en oferir un servei multivertical des del principi.