Grup Gall i Ligeresa, marca d'Unilever, van anunciar aquest dijous que uneixen esforços mitjançant una col·laboració que vol promoure l'"alimentació saludable" durant aquest estiu.

La col·laboració explicarà amb una promoció especial que inclou un pack de maionesa Ligeresa i pasta Grup Gallo Hélices a un preu rebaixat de 2,99 euros, i que estarà disponible en supermercats d'Espanya durant els mesos de juliol i agost.

El primer ús de la maionesa és la pasta, sent utilitzada al 30% de les amanides de pasta, segons dades de la consultora Kantar. A aquest 'insight' li és recolzat suport per una dada de consum: 983.000 ocasions en les que s'ha gaudit d'amanides de pasta amb maionesa. Es preveu que aquesta xifra augmenti en el futur a causa de la prolongació de la temporada estiuenca, propícia per al consum d'aquest tipus de plats frescos.

D'aquesta manera, Grup Gall i Ligeresa busquen donar resposta a les necessitats dels consumidors, "que busquen combinar sabor i salut als seus menjars, unint dos productes deliciosos en un mateix pack i generant una sinergia entre dues marques líders amb una visió compartida de promoure una alimentació saludable", segons van explicar.

Montse Santafé, responsable de Pasta Salut de Grup Gall, i Laia Jové, Brand Manager de Ligeresa, destaquen la importància d'aquesta col·laboració "entre dues companyies que comparteixen valors de salut i sabor". "Mitjançant aquesta col·laboració, unim el millor de la nostra pasta Hélices, la pasta de textura sempre com acabada de fer, mentre que la maionesa Ligeresa és una opció baixa en grassa i que manté tot el sabor. Aquesta combinació és la fórmula perfecta per preparar una amanida de pasta més fresca, deliciosa i amb sabor, incorporant l'emocionalidad del plat i el gaudi de moments estiuencs en família," afegeixen.

A partir de juliol, Gall i Ligeresa comercialitzaran un pack conjunt, que inclou un flascó de maionesa Ligeresa de 425 ml i un paquet de pasta Hélices de 250 g de Pastes Gallo, a un preu especial de 2,99 euros. La col·laboració anirà acompanyada d'una campanya en televisió i en diferents mitjans digitals, així com activacions en punts de venda: els consumidors podran encontrarexpositores, sobrecabeceras, tires de lineal i 'stoppers', que facilitaran la visibilitat en els lineals dels supermercats d'aquesta proposta.

Van indicar que "aquesta aliança marca una fita en l'era dels cobrandings, aconseguint que dues empreses de la mida d'Unilever i Pastes Gall s'alineïn per combinar les seves fortaleses. Amb tota la dimensió i potència d'execució d'Unilever i la fortalesa de marca i penetració de Pastes Gallo, aquesta col·laboració promet ser un exemple destacat de com unir forces per oferir el millor als consumidors. Amb aquest llançament, Grup Gall i Unilever uneixen forces a través d'un cobranding per aportar solucions de valor per al consumidor i frenar l'auge de la MDD".