Grupo Gallo llança al mercat una nova varietat de pasta infantil en col·laboració amb The Walt Disney Company. Spider-Man, un dels súper herois de Marvel, serà el protagonista als menjars dels més petits amb aquesta nova pasta elaborada amb formes característiques de l'univers del famós home aranya.
Pastas Gallo va assenyalar que vol aconseguir que cada menjar sigui "una experiència inoblidable, on la diversió i l'alimentació saludable es barregen en una pasta que cobreix les necessitats nutricionals d'una dieta infantil equilibrada, proporcionant l'energia necessària per al dia a dia dels més petits. Tot això recolzat per Marvel, una franquícia amb 85 anys d'història i un dels universos cinematogràfics més taquillers de tots els temps".
Aquestes noves formes de pasta han estat dissenyades a través d'un procés de desenvolupament tecnològic desenvolupat per l'equip d'experts en innovació de Grup Gallo. Aquesta nova varietat de pasta infantil s'elabora en la planta de Gallo en El Carpio (Còrdova), mitjançant l'ús de blat dur "d'alta qualitat".
La incorporació de Spider-Man a la gamma de productes 'Gallo Kids reforça l'oferta per als nens i permet "estendre l'interès cap a un públic més ampli, incloent els adults que formen part de la potent comunitat 'Marvel fan'. Aquest llançament complementa la gamma existent de pasta infantil, oferint una experiència culinària que connecta amb totes les generacions i reforça la posició de Grupo Gallo com a líders en aquesta categoria," va indicar la companyia.
La pasta Spider-Man és la sisena referència de pasta infantil que Grup Gall llança al mercat, després del llançament de les referències Mickey, Frozen, Cars i Nemo el juny de 2023, i el llançament de l'edició limitada Halloween Mickey l'octubre d'aquest any. L'aposta de la companyia en el segment de pasta infantil ha impulsat un creixement del 80,1% del valor d'aquest mercat i un augment del 24,3% en volum, aconseguint així revaloritzar la categoria. El projecte va tancar l'any representant el 44% del creixement de la marca Gallo el 2023, tan sols superat pel fenomen 'Rolling Gallo', segons les dades de l'empresa.
Aquest projecte ha permès a Gallo capturar 519.000 llars en el segment de pasta infantil, molts dels quals provinents de la marca de distribució, segons dades de Kantar. De fet, la companyia va tancar l'any passat superant la marca blanca en valor, assolint un 41,2% de quota de mercat.
Júlia Sala, Màrqueting Mànager de Grup Gall, destaca la importància d'aquest projecte en l'estratègia de I+D de la companyia. "Aquest projecte és fruit de la innovació, un valor intrínsec en el nostre ADN que ens permet ser una marca rellevant per a les famílies d'ahir, les d'avui i les de matí. Sense la innovació no mobilitzes el consumidor, per això aquest és un valor present en tots els llançaments de Grup Gall", va manifestar.