Isdin ha aconseguit mantenir la seva facturació i igualar-la als resultats de 2019 malgrat les limitacions ocasionades per la pandèmia del coronavirus, especialment al sector del turisme l'any passat, el que va constituir un desafiament per a les vendes de fotoprotectors. En aquell exercici la facturació va assolir els 309 milions amb un Ebitda de 47 milions, que va suposar un 55% més que l'any anterior, i la companyia espera que el 2020 tornaran a tenir uns resultats similars.

El conseller delegat d'Isdin, Juan Naya, destaca la capacitat de la firma per esquivar els mesos més difícils de la crisi creada per la Covid i mantenir tota la plantilla sense recórrer als ERTO. Isdin compta amb 450 empleats a Espanya, un total de 1.000 a tot el món i opera a 40 països. A més de centrar-se a formar i preparar la companyia pel reinici de l'activitat durant el confinament, Naya afegeix que s'han bolcat "a formació i a prestar ajuda a les farmàcies", el canal prioritari i principal de vendes de la companyia.

"Si la Covid ho permet, esperem que el negoci prengui impuls al segon semestre" indica Naya. El pla de la companyia en el present i futur immediat és continuar creixent, tant a Espanya com en mercats internacionals, on les seves vendes ja signifiquen més de la meitat dels seus ingressos, en concret el 22% a Llatinoamèrica i el 33% a la resta del món. Amb la Xina com a principal mercat estranger, amb un 12% del total de vendes i el mercat dels Estats Units com un repte prioritari.