El complex escenari d'Uber Technologies Inc s'ha agreujat després de la renúncia del president de la companyia de servei de transport privat, Jeff Jones. Set mesos després d'haver-se unit a la firma de San Francisco, Jones s'ha convertit en un autèntic expert en màrqueting i és que, de fet, va ser contractat per ajudar a suavitzar l'agressivitat de la seva imatge. En un comunicat enviat a Reuters, el president ha assegurat que no podia continuar com a president d'una empresa amb què era incompatible.
"Em vaig unir a Uber a causa de la missió i el desafiament de construir capacitats globals que ajudessin l'empresa a madurar i prosperar a llarg termini", ha recordat just abans d'afegir que "ara està clar, tanmateix, que les creences i l'enfocament de lideratge que han guiat la meva carrera són incompatibles, pel que he vist i experimentat a Uber i ja no puc continuar com a president del negoci de viatges compartits". D'aquesta forma, Jones ha volgut desitjar tot el millor a les "milers de persones increïbles de l'empresa".
El paper del president s'ha posat en dubte després que Uber es llancés a començaments d'aquest mateix mes a la recerca d'un director d'operacions per ajudar a dirigir l'empresa juntament amb el president executiu, Travis Kalanick. Fins al moment, Jones havia dut a terme algunes de les responsabilitats de director d'operacions. Es va unir a Uber després de passar per Target Corp, on va ser director de màrqueting i va dur a terme la modernització de la marca del minorista. "Volem donar les gràcies a Jeff pels seus sis mesos a l'empresa i li desitgem tot el millor", ha reivindicat un portaveu d'Uber en un correu electrònic.