El grup joguinaire Giochi Preziosi ha nomenat a José Miguel Toledo nou CEO de Famosa, càrrec que fins ara compaginava Marie-Eve Rougeot amb el de CEO del Grup Giochi Preziosi.
Toledo assumeix així la direcció de Famosa als més de 50 països en els quals és present i reportarà directament a Rougeot, màxima directiva del Grup Giochi Preziosi des de meitat de l'any passat.
Integrada al Grup Giochi Preziosi des de 2019 amb l'objectiu de crear un grup joguinaire líder a Europa, Famosa continua sent líder des de 2018 al mercat espanyol i compta amb una important quota de mercat a Portugal i Mèxic i una presència rellevant a més de 50 països, inclosos França, Itàlia, i els EUA. José Miguel Toledo ha format part durant els últims anys de l'equip directiu liderat per Marie-Eve Rougeot i assumeix ara la màxima responsabilitat de Famosa.
L'estratègia de la companyia passa per una forta inversió en innovació que l'ha portat a ser referent al mercat joguinaire amb marques clàssiques tan icòniques com Nenuco, Nancy, Feber, Barriguitas o Pinypon. Uns clàssics que ha anat renovant any a any i als quals ha sumat noves marques i referències que s'han convertit en líders de vendes, com The Bellies, Pinypon Action o My First Pinypon, llançat el Nadal passat, en la qual Famosa ha tornat a copar les vendes de joguines a Espanya.
José Miguel Toledo compta amb més de 25 anys d'experiència al sector joguinaire, els 15 últims en Famosa, on ha ocupat diferents càrrecs de responsabilitat tant a Espanya com a nivell internacional. Durant l'últim any, i després de la fusió de Famosa i Giochi Preziosi, va exercir de director comercial del Grup fent-se càrrec de les vendes de totes les marques de Famosa i Giochi Preziosi.
Anteriorment, Toledo va desenvolupar la seva carrera professional a Carrefour durant una dècada on va ser cap de producte de Juguetes, càrrec que va ocupar posteriorment a Hipercor, on va treballar prop d'un any abans d'incorporar-se a Famosa.