La Comissió Delegada de LALIGA ha aprovat el seu balanç de l'última temporada de futbol, en la qual va assolir una xifra de negoci de gairebé 2.000 milions d'euros i en la qual va obtenir 12,1 milions d'euros de beneficis.

Segons va informar en un comunicat, LALIGA ha registrat en la temporada 22/23 en els seus comptes anuals consolidats un increment dels seus fons propis, caixa, ingressos per la comercialització de drets audiovisuals i gestió comercial, d'acord amb els comptes anuals consolidats aprovats per unanimitat en la Comissió Delegada de LALIGA i en el Consell d'Administració de LALIGA Group International, les quals seran elevades pròximament per a aprovació final en l'Assemblea General de LALIGA.

Les xifres que mostren els comptes anuals consolidats de LALIGA a nivell econòmic i de gestió han assolit els 12,1 milions d'euros de beneficis i uns fons propis de 59,1 milions.

LALIGA va explicar que els comptes del Grup LALIGA es refereixen a tota l'activitat del Grup i les seves societats dependents. És a dir, inclou les activitats comercials de les filials nacionals i internacionals de LALIGA i les seves diferents línies d'activitat com LALIGA Business School, LALIGA Academy, el projecte Legends, l'activitat de llicències i patrocinis i l'activitat de desenvolupament tecnològic.

Durant la temporada 22/23, l'import net de la xifra de negoci del Grup LALIGA va ascendir a gairebé 2.000 milions d'euros, la qual cosa suposa un creixement de 55,3 milions respecte a la temporada anterior.

A nivell comercial, es pot destacar que l'activitat de patrocinis i llicències dins del Grup consolidat LALIGA en la seva totalitat ha facturat un total de 150,2 milions d'euros, presentant un increment de 18,5 milions respecte a l'exercici anterior, gràcies a l'obtenció de nous patrocinadors a nous sectors i territoris, la qual cosa consolida l'estratègia de creixement marcada anys enrere, especialment en l'àmbit internacional.

Respecte als drets audiovisuals, el Grup consolidat de LALIGA tanca la temporada 22/23 amb una facturació total de 1.827 milions d'euros i de nou manifesta un creixement de 38,8 milions. A més, va destacar sobre aquestes xifres que sempre aplica "el criteri de repartir els màxims diners possibles entre els seus associats".