Mango va tancar l'exercici 2021 amb un benefici de 67 milions d'euros, la qual cosa triplica els 21 milions assolits el 2019, i suposa els màxims guanys en gairebé una dècada i la tornada als números negres després de les pèrdues de 110 milions registrades el 2020 per la pandèmia. Segons ha informat la companyia, el 2021 Mango va facturar 2.234 milions d'euros, un 21,3% més que el 2020, xifra propera a les vendes de 2019, quan la companyia va aconseguir el seu rècord, amb 2.374 milions. L'ebitda de Mango el 2021 va ser de 423 milions, xifra que va duplicar el de l'exercici 2020 i va ser la més alta de la companyia des de 2014. El resultat abans d'impostos es va situar en 82 milions d'euros, davant els 41 milions obtinguts el 2019.
Durant els quatre primers mesos de l'any, les vendes van estar marcades per les restriccions derivades de la pandèmia en mercats com França, Alemanya i el Regne Unit, mentre que, en el quart trimestre de l'exercici, l'empresa ja va superar les vendes del quart trimestre de 2019. La venda en línia va arribar a 942 milions d'euros, un 23% més, i el seu pes sobre la facturació es va mantenir en el 42 %. A més, la companyia va assolir els 85 mercats amb activitat en línia, després d'obrir el 2021 nous països com Tailàndia.
Malgrat que van estar tancades una mitjana de 48 dies el 2021, les botigues van registrar un bon comportament aquell any i van millorar les seves vendes en un 21,4% respecte a l'exercici 2020. Per àrees geogràfiques, l'activitat internacional va ascendir al 79% del total i el mercat espanyol va suposar el 21%. La línia de negoci Woman, després de la integració de Violeta, va augmentar el seu pes fins al 82%, mentre que Man, Kids, que va augmentar les seves vendes gairebé un 60% respecte a 2019, Teens i Home van representar el 18% restant.
El conseller delegat de Mango, Toni Ruiz, ha destacat que aquests resultats mostren la "posició òptima" de la companyia per afrontar el futur, malgrat que el 2021 ha tornat a estar ple de "reptes i incerteses". El 2021, Mango ha aconseguit una de les fites marcades el 2015, com és reduir el seu deute net a zero, després de començar l'any amb un deute de vuit milions d'euros i haver-la rebaixat en més de 165 milions respecte a 2020.
Al desembre, Mango va tornar a l'Institut de Crèdit Oficial (ICO) 120 milions de la línia de crèdit sol·licitada en l'inici de la pandèmia, import que és el 50% dels 240 milions que es van sol·licitar a la primavera de 2020 i a què la companyia no ha necessitat recórrer. Mango va invertir 45 milions d'euros en 2021, un 63,6% més respecte a l'any anterior, recursos que majoritàriament es van destinar a accelerar el procés de digitalització i a la remodelació de botigues per adaptar-les a la nova imatge.
A l'últim exercici, Mango va realitzar 226 obertures, encara que la superfície total de venda de les botigues físiques es va mantenir estable en uns 794.700 metres quadrats. A tancament de 2021, Mango era present a més de 110 mercats de tot el món amb 2.447 punts de venda. Durant el passat exercici, Mango va accelerar la seva expansió als Estats Units, un dels mercats estratègics de la companyia, amb l'obertura de quatre noves botigues. Arran de la invasió russa d'Ucraïna, Mango ha suspès temporalment les seves operacions a Rússia i està analitzant l'impacte que tindrà el conflicte en el seu negoci aquest any.