Millán Vicente, propietat de la multinacional holandesa FrieslandCampina, convida els amants del formatge a emprendre un viatge culinari "sense precedents per les arrels dels millors formatges internacionals". Rellança la seva marca a nivell nacional amb un nou posicionament al sector del gran consum: "El sabor que et porta a l'origen". Una campanya que, sota el concepte creatiu "Aquí, però allà", posa el focus en el producte i en la seva capacitat per fer viatjar, a través del sabor, fins i tot seus llocs de procedència.
Rellança la seva marca a nivell nacional amb un nou posicionament al sector del gran consum: 'El sabor que et porta a l'origen'. Una campanya que, sota el concepte creatiu 'Aquí, però allà', posa el focus en el producte i en la seva capacitat per fer viatjar, a través del sabor, fins als seus llocs de procedència.
Millán Vicente ha presentat una renovació integral en el seu porfolio de formatges. La nova àmplia cartera de productes inclou formats com "talls, falques, ratllats, taules i acabat de tallar, i varietats originals de llocs com Holanda, Dinamarca i Irlanda". Un portfolio que pretén "trencar les regles de la categoria i convidar els consumidors a viure un viatge inoblidable", segons comenta Svetlana Matochkina, directora de màrqueting de FrieslandCampina.
El reposicionament de Millán Vicente es tradueix, en primer lloc, a la producció de dos nous espots de 20 segons, en col·laboració amb l'agència creativa Proximity Barcelona i sota el concepte creatiu 'Aquí però allà'. Millán Vicente juga de manera literal amb el viatge a través del formatge, aconseguint un to proper i alhora prèmium.
Un altre dels elements disruptius que marquen aquesta nova etapa de Millán Vicente és el redisseny dels seus packs, adaptant-los a la nova imatge de marca que evoca el país de l'origen del formatge amb elements locals identificatius. Millán Vicente compta també amb Gipsy Chef com a ambaixador de marca, que ha contribuït en el desenvolupament de la seva gamma de formatges ratllats creant receptes especials amb cada varietat. El xef asturià crearà contingut per difondre el nou posicionament de la marca en xarxes socials que també tindran importància en aquesta campanya, amb la definició d'una nova estratègia digital per maximitzar l'abast de la marca.
Finalment, a més de comunicar el seu posicionament, Millán Vicente busca que els seus consumidors també "el visquin". Per aquesta raó, la marca ha activat sortejos de viatges a destinacions europees a canvi de la compra del producte en els punts de venda. Aquest, unit als punts anteriors, converteixen a aquesta campanya en un gran començament de la nova definició de marca de Millán Vicente.