El Grup Nestlé ha decidit instal·lar un Global Digital Hub a la seu que té a Esplugues de Llobregat (Baix Llobregat), amb el qual donarà servei a totes les companyies del grup a nivell mundial i generarà 70 llocs de treball, segons ha anunciat l’empresa en un comunicat.
El centre té com a principal objectiu el disseny, construcció, implementació i manteniment de les plataformes digitals amb les quals Nestlé es comunicarà amb el consumidor ("Business to Consumer") al món, ha detallat.
Aquestes plataformes inclouran solucions en l'àmbit del màrqueting digital, el comerç electrònic i la comunicació amb els consumidors a través de les xarxes socials, mitjançant el disseny de webs, aplicacions per a mòbil i serveis digitals.
La central del grup a Suïssa ha optat per Barcelona com a base d'aquest equip de treball per "la seva reconeguda capacitat innovadora i el seu ecosistema tecnològic, l'excel·lent nivell de coneixement de les tecnologies digitals, així com per l'accessibilitat geogràfica de la ciutat".
La companyia espera que, cap a final d'any, el centre estigui operatiu amb un equip compost per unes 70 persones.