L'empresa nord-americana Square, companyia especialitzada en solucions de pagament, programari i maquinari per a empreses, ha anunciat aquest dimarts que comença a oferir tot el seu ecosistema de productes en català. Concretament, a partir d'ara els emprenedors, autònoms i empresaris que ho desitgin podran configurar en català tant el panell de control dels seus dispositius Square, com les pantalles destinades a mostrar la informació als seus clients. Square ha ampliat també el seu equip, amb la posada en marxa d’un servei d’atenció al client format per catalanoparlants. Així, la companyia busca oferir una experiència molt més personalitzada i alineada amb les necessitats dels venedors i dels seus clients a Catalunya.
A més de poder configurar els productes de Square en català, també es podrà configurar en català el nou Square Stand, que acaba d’aterrar al nostre mercat, i que combina el software i el hardware TPV de Square en un innovador disseny permetent als negocis acceptar pagaments en persona, gestionar les vendes del seu comerç electrònic, i les entregues i les comandes, tant en línia com a l’establiment físic, tot en un únic dispositiu. Addicionalment, la companyia ha posat en marxa la Comunitat Square en català, un espai de trobada en línia per oferir recursos a totes aquelles persones que dirigeixen negocis, i que busca facilitar la posada en contacte entre emprenedors per a compartir experiències i ajuda mútua.
“Des del moment que vam apostar per Espanya per continuar fent créixer la nostra presència al mercat europeu, vam tenir clar que, tot i ser una empresa global, volíem que els nostres venedors trobessin en nosaltres solucions personalitzades que cobrissin les seves necessitats”, comenta Ana Muñoz, directora comercial de Square per a Europa. “Durant el desplegament del nostre Programa d’accés anticipat, vam estar recollint la informació i suggeriments de negocis locals. Volem parlar la llengua dels nostres clients i, també, la dels seus respectius clients, així que estem molt orgullosos de poder oferir els nostres productes ara també en català”, afegeix Muñoz.
Square ja col·labora amb companyies amb seu a Barcelona, com Holded o Typeform. Typeform, és una plataforma d'interaccions conversacionals que ofereix solucions no-code que permeten a venedors i venedores millorar de forma instantània les seves pàgines de Square Online. Ofereix als seus clients experiències conversacionals integrades per impulsar les oportunitats de venda, l’afinitat de marca i la fidelització dels seus clients. Per la seva part, Holded, el software de gestió al núvol per a pimes que ha ajudat a més de 20.000 empreses a Catalunya a digitalitzar els seus negocis amb una eina fàcil d’utilitzar que permet augmentar vendes, reduir despeses i estalviar temps, ha acompanyat a Square durant l’arribada de la companyia dins de l’ecosistema local.
La companyia,, en resum, ofereix un ecosistema únic i integrat d'eines que permeten als empresaris gestionar el seu negoci fàcilment i des d'un mateix lloc, amb solucions que inclouen des d'eines e-commerce versàtils fins a programari especialment dissenyat per gestionar negocis complexos de restauració i botigues al detall, passant per serveis financers i productes bancaris integrats, una plataforma de reserva de cites, o eines de gestió de personal i nòmines, entre altres serveis. Square és una branca de negoci de la multinacional tecnològica Block.