La marca de dispositius tecnològics OPPO ha identificat quines són les activitats diàries que resulten més tedioses per a les persones i que poden optimitzar-se gràcies a l'ús de la Intel·ligència Artificial (IA).

D'aquesta manera, i prenent com a base els requeriments dels usuaris, la companyia n'ha desenvolupat algunes d'eines desenvolupades a partir d'aquesta tecnologia capaces de realitzar o simplificar aquestes funcions, i que estan incloses en els seus últims llançaments, entre ells els smartphones de la sèrie Reno12.

La tecnologia ha contribuït a millorar molts aspectes de la vida de les persones i en l'entorn laboral, concretament, ha estat capaç de revolucionar l'eficiència i la motivació dels empleats en automatitzar algunes de les tasques que resulten més repetitives. Per això, OPPO va indicar que l'aplicació de la innovació té un paper molt important en la rutina dels treballadors, ja que la realització habitual de tasques amb valor significatiu en l'entorn laboral pot generar desmotivació i afectar negativament tant les persones com les organitzacions.

Algunes de les activitats més tedioses del treball, i que OPPO busca optimitzar amb la integració de l'IA generativa als seus dispositius, són la gestió massiva de correus electrònics, la realització de reunions llargues que en ocasions es perceben com una pèrdua de temps, la revisió i correcció de documents, així com l'extracció de la informació més important dels mateixos, entre altres. A més, la sensació d'haver de realitzar diverses tasques alhora, el que es coneix com 'multitasking', també és un altre dels factors que més frustració genera en els empleats, juntament amb la vigilància i monitoratge constant que requereixen algunes funcions.

OPPO ha introduït eines d'IA generativa als seus últims smartphones per millorar l'efectivitat de les persones en els seus llocs de treball. Per exemple, amb AI Writer, els usuaris poden respondre àgilment als seus correus electrònics; amb AI Recording Summary, OPPO facilita la recopilació d'idees en conferències i reunions; amb AI Summary, és possible extreure els detalls essencials de textos extensos; i amb AI Speak, els consumidors poden llegir textos escrits mitjançant veu.

Segons manifesta la companyia, la identificació d'aquests punts té el propòsit d'oferir als usuaris opcions de dispositius que complementin el seu dia a dia, facilitin les seves rutines i optimitzin el temps que dediquen al treball, i reconeix tenir en compte aquestes necessitats a l'hora de produir nous smartphones.