La companyia OPPO ha anunciat que renovarà la seva col·laboració amb la UEFA durant les pròximes tres temporades, en les quals serà patrocinador de competicions com la Champions League i la Supercopa d'Europa, entre d'altres.
Segons va explicar la companyia en un comunicat, l'objectiu de l'acord se centra a "continuar apropant la tecnologia als aficionats del futbol, a través dels seus dispositius intel·ligents." També s'oferiran "diverses experiències visuals" en col·laboració amb la UEFA".
L'anunci de la renovació del patrocini d'OPPO amb la UEFA es va presentar en un esdeveniment celebrat per ambdues entitats a la Reial Fàbrica de Tapissos de Madrid.
L'esmentat acte va comptar amb la participació d'Iker Casillas, ambaixador de la marca tecnològica, qui va fer una demostració del funcionament de la Intel·ligència Artificial (IA) de l'acabat de presentar sèrie de smartphones OPPO Reno12.
Durant la presentació, el president de màrqueting, vendes i servei d'OPPO, Billy Zhang, va afirmar que "des de la companyia esperen continuar enfortint la seva associació amb la UEFA, connectant els aficionats amb el futbol a través de les innovacions d'OPPO en tecnologies d'imatge i IA."
Així mateix, el portaveu d'OPPO va confirmar que dedicaran "un major nombre de recursos a ajudar als joves i a la comunitat futbolística mundial".
DONAR SUPORT ALS JOVES FUTBOLISTES
Per a això, OPPO durà a terme una sèrie de programes de desenvolupament del futbol juvenil a tot el món, incloent països com Espanya, Mèxic, Egipte i la Xina.
El propòsit d'aquestes iniciatives és donar suport als joves futbolistes i proporcionar recursos als clubs de futbol.
La notícia de renovació del patrocini es va comunicar en el marc de la presentació dels nous smartphones de la sèrie OPPO Reno12, l'OPPO Reno12 F i l'OPPO Reno12 FS, en versions 4G i 5G.
Aquests dispositius "ja estan disponibles al mercat espanyol" i compten amb "funcions avançades d'IA en l'apartat fotogràfic i eines d'IA per millorar la productivitat de l'usuari", va destacar l'empresa.