PortAventura World nomena com a director general de Negoci, David García Blancas, nou membre del Consell d'Administració de la Companyia.
Aquest nomenament coincideix també amb la creació d'una nova divisió dins de l'estructura organitzativa, la Direcció de Màrqueting & Customer Intelligence que liderarà l'actual directora de Màrqueting, Eugenia Gaisán. L'objectiu d'aquesta nova àrea és fixar una estratègia de negoci i comercial que permeti crear valor en els eixos de digitalització, customer intelligence i potenciació de marca.
Aquests canvis organitzatius busquen continuar impulsant el desenvolupament de PortAventura World i reforçar el lideratge de la companyia com un dels principals actors turístics i de lleure d'Espanya i Europa.
Sobre PortAventura World Parks & Resort
PortAventura World Parks & Resort és un dels destins de vacances més importants de lleure familiar d'Europa i al llarg dels seus 26 anys d'història ha rebut més de 90 milions de visites. Amb una ubicació privilegiada i pròxima a Barcelona, el ressort opera 5 hotels temàtics de 4 estrelles i 1 hotel de 5 estrelles (PortAventura Hotels), amb prop de 2.500 habitacions, i un centre de convencions (PortAventura Convention Centre) amb capacitat de fins a 6.000 persones. En la seva oferta comercial s'inclouen també 3 camps de golf (dos d'ells dissenyats per Greg Norman) i un beach club amb accés directe a la platja. PortAventura World Parks & Resort compte també amb un Parc temàtic, un parc Ferrari Land exclusiu a Europa.