El president de Mercadona, Juan Roig, no s’ha mostrat avui especialment satisfet amb la pàgina web del grup que va fundar. De fet, ha confessat que pensa que “és una merda”, però ha avançat també que a començament de l’any vinent disposaran d’una nova pàgina web.
Roig, que l’any passat va sentenciar que la venda online no era rentable ni prioritari per a la seva empresa, ha assegurat avui que veu que el comerç electrònic funciona i que si aconsegueix fer que sigui rentable s’hi abocaran.
El president de Mercadona ha arribat a aquesta conclusió després de perdre 30 milions d’euros anuals en comerç electrònic. Assegura que en aquest apartat l’objectiu és ser rentables i que ja saben com fer-ho.
636 milions de benefici
Els dèficits a les xarxes, però, no han impedit a aquesta cadena tancar l’exercici del 2016 amb un benefici de 636 milions d’euros, un 4% més que el 2015, un increment de les vendes del 3,9% fins a situar-se en 19.802 milions i la creació de 4.000 llocs de treball que situen la plantilla en 79.000 treballadors.
L’any 2016, Mercadona va obrir 50 supermercats que xifren el 1.614 les botigues. El 2017 té previst obrir 30 establiments i reformar-ne 126 amb l’objectiu d’adaptar-los a un nou model de botiga en què els productes frescos guanyin espai.