En un mercat cada vegada més competitiu, mantenir viva una empresa familiar al llarg dels anys és tot un repte. Però Serafí, una empresa catalana amb una llarga trajectòria, ha sabut combinar tradició i innovació per ser un referent en el sector de la indústria gràfica i publicitària.
Des dels seus orígens, Serafí ha destacat per la seva capacitat d’adaptació als canvis del mercat. La seva història és la d’un negoci familiar que s'ha convertit en una empresa puntera amb clients de renom mundial com ara el F.C Barcelona, HP o Nespresso.
Una de les claus del seu èxit és que ha sabut reinventar-se generació rere generació, mantenint sempre els valors fundacionals de compromís, qualitat i proximitat amb els clients.
Des d'El Nacional.cat, hem tingut l'oportunitat de parlar amb en Jaume i la Maite Gázquez, els dos germans que lideren aquesta empresa històrica de Terrassa, fundada l'any 1964 pel seu pare, Serafí Gázquez. A través d'aquesta entrevista, hem conegut els orígens de Serafí, els valors que el seu pare els va transmetre i els desafiaments que han hagut de superar per mantenir-se al capdavant d'un sector tan competitiu i en evolució constant.
No et perdis aquest vídeo i descobreix com Serafí ha passat de ser un petit taller familiar a un referent per grans marques internacionals! 👇