No negarem pas que les xarxes socials s'han convertit, des de fa més d'una dècada, en un nou actor en la vida mediàtica actual fins a tal punt que per si soles han creat veritables celebritats que són seguides i comentades per tot el que fan a costa d'explicar la seva vida privada. Aquesta tendència va començar a Instagram amb els anomenats influencers  i ha passat a altres xarxes com per exemple TikTok que ha creat, o hem creat, els tiktokers, autèntics fenòmens de masses. 

Aquests creadors de contingut més enllà de ser grans estrelles socials comencen a gestionar grans fortunes multimilionàries i és per això que la revista Forbes ha volgut fer una de les seves particulars llistes amb els set tiktokers que actualment tenen més diners. El punt sorprenent d'aquesta llista és, més enllà de les xifres que barallen aquests joves creadors, la gran presència de dones, que ocupen sis de les set posicions. I sorprèn més que res perquè habitualment aquestes llistes estan copades majoritàriament per homes, en aquest cas passa tot el contrari. 

A continuació uns presentem aquestes set joves que, molt probablement, segueixen els seus fills, nebots o nets quan consumeixen TikTok:

1
Charli D’Amelio

La més petita de les germanes D'Amelio és la primera de la llista amb un patrimoni total de 17,5 milions de dòlars i 133 milions de seguidors amb només 17 anys. Com s'ho ha fet Charli D'Amelio per arribar a aquestes xifres? Doncs bàsicament a base de patrocinis publicitaris en els seus vídeos, des d'Invisalign, una empresa d'ortodòncia invisible fins a la famosa marca de dònuts Dunkin Donuts, passant, entre moltes d'altres, pels cosmètics Morphe.

El més al·lucinant de tot és que, emulant a la família Kardashian i juntament amb la seva Dixie i la seva família, Charli ja té la seva pròpia sèrie de televisió, titulada The D'Amelio Show que, de moment, ja compta amb 8 capítols en la primera temporada que es va estrenar el novembre passat. 

Un altre fet que ha portat a Charli a tenir tal patrimoni amb només 17 anys a través de les xarxes és la seva col·laboració amb Hollister, també al costat de la seva germana, Social Tourist. Aquesta nova marca de roba va ser, en només un any, un important contribuent a l'augment del 10% en les vendes de Hollister fins a setembre de 2021. 

2
Dixie D’ Amelio

La germana gran de les D'Amelio, Dixie, és la segona de la llista amb una fortuna de 10 milions de dòlars i 57 milions de seguidors a TikTok. Tot i que és la germana gran, gran part de l'èxit de Dixie D'Amelio ha estat, i és, gràcies a la seva germana. 

Ara bé, no podem amagar que ella ha buscat fer-se el seu propi camí en la indústria social com a cantant. De fet, durant l'any passat va publicar dues cançons de les quals Psycho, al costat de la rapera Rubi Rose va aconseguir arribar a ser la número 25 en la llista de pop estatunidenc de Billboard. A més, amb només 20 anys, Dixie ja ha fet la seva primera gira amb concerts a Dallas, Boston i Chicago.

I, com dèiem abans, una part important de l'èxit d'aquestes joves és l'accés a la seva vida privada i la Dixie ha donat accés no només a la vida familiar sinó també a la seva vida amorosa amb Noah Beck, que també és tiktoker, fet que també ha portat a gran part del seu públic a empatitzar amb ella i seguir-la encara més.

Dixie DAmelio

3
Addison Rae

La tercera posició de la llista ja no és per cap membre de la família D'Amelio sinó que és per a Addison Rae que actualment té una fortuna de 8,5 milions de dòlars i 86 milions de seguidors. Aquesta nord-americana de 21 anys va saltar a la fama gràcies a Netflix i al seu paper protagonista a la pel·lícula He's all that.  

Aquesta pel·lícula, que va arribar a ser la número 1 a Netflix a 78 països diferents, va ser només l'inici de la seva carrera com a actriu, ja que la plataforma americana ja l'ha contractat per fer gravar diverses pel·lícules més de les quals encara no en sabem res. 

Més enllà de la seva vida al cinema, Rae té grans contractes publicitaris gràcies als seus perfils a les xarxes socials com, per exemple, amb la marca de roba American Eagle i té la seva pròpia marca de maquillatge, Item Beauty, al costat de l'startup de maquillatge Madeby Collective.

Addison Rae TikTok

4
Bella Poarch

En la quarta posició trobem a Bella Poarch que actualment té una fortuna pròxima als 5 milions de dòlars i 87 milions de seguidors. De fet, Poarch, és la tercera persona que més seguidors té de tot TikTok i en només un any i mig ha passat a ser una autèntica estrella d'aquesta xarxa social. L'inici de la seva popularitat va arribar l'agost del 2020, en plena pandèmia,  quan va publicar un vídeo ximple de sincronització de llavis amb MtoB, que es va convertir en el TikTok més vist de tot l'any 2020.

Nascuda a Filipines, però criada a Texas, Poarch va servir a la Marina dels Estats Units com a mecànica d'helicòpters, però ara es dedica a les xarxes amb patrocinadors tals com Google, Prada Tinder. A més, també ha començat a fer els seus primers intents en el món de la música amb la publicació del seu primer senzill el maig passat, Build a Bitch. Aquesta cançó va ser tot un èxit i va aconseguir el número 56 en la llista d'èxits de Billboard.

Bella Poarch Tik tok

5
Josh Richards

El penúltim de la llista de Forbes també és el primer, i únic, home que hi apareix i es tracta de Josh Richards, un jove actor canadenc de 19 anys que acumula ja 5 milions de dòlars i 26 milions de seguidors. El seu èxit rau en la capacitat de fer el pallasso en els vídeos, cosa que ha atret a tots els seus seguidors i, de passada, a les marques que el patrocinen com podrien ser Amazon o CashApp

A part, Richards també té un podcast a Barstool Sports anomenat BFFs, amb Dave Portnoy. També s'ha ficat de ple en el món de les begudes energètiques amb la seva marca, Ani, que actualment podem trobar en grans cadenes de supermercats nord-americanes com Walmart, i en el capital de risc amb la seva empresa Animal Capital.

josh richards tik tok

6
Kris Collins i Avanni Gregg

Arribem al final de la llista amb un empat tècnic entre Kris Collins i Avanni Gregg. Aquestes dues joves, de 25 i 19 anys respectivament acumulen fortunes de 4,75 milions de dòlars. La diferència és que Collins té 42 milions de seguidors i Gregg 39 milions

El cas de Collins és semblant al de Poarch, ja que ha acumulat una ràpida base de seguidors, i diners, en molt poc temps. De fet, abans de la pandèmia, Collins era perruquera a Vancouver, quan la Covid va arribar a les nostres vides, Collins es va descarregar l'aplicació i va començar a penjar vídeos d'humor fins a arribar on és ara. Concretament, Collins interpreta a diversos personatges recurrents, molts d'ells basats en membres de la família. Això també l'ha portat a penjar les seves creacions a YouTube, on acumula 4,5 milions de subscriptors.

Kris Collins tik tok

Kris Collins

La història de Gregg és un pèl diferent. De fet, ella es va fer famosa publicant tutorials de maquillatge, molts dels quals la mostraven com una Harley Quinn de colors brillants: lents de contacte blancs, estrelles vermelles i blaves que cobrien la seva cara.

L'any passat, vist el seu èxit, va decidir deixar la seva Indiana natal per posar rumb a Los Angeles per formar part de la Hype House, el col·lectiu d'influencers que va marcar el començament de l'ascens de TikTok en la cultura pop. Més recentment, Gregg va aconseguir un paper en una temporada de Chicken Girls, una web sèrie en la qual interpreta a la capitana de les animadores d'una escola secundària. A més, l'editorial Simon & Schuster ja va publicar la seva autobiografia que va sortir a la llum el febrer passat.

avani gregg tik tok

Avanni Gregg