Telepizza consolida la primera categoria prèmium del sector de pizza QSR a Espanya amb dues noves receptes Maestras de Telepizza: la Trufada i la Muntanyenca amb llonganissa. Amb aquests llançaments, la marca va assenyalar que reafirma la seva aposta "per la innovació de producte com a estratègia de creixement al mercat nacional i demostra que continua liderant l'evolució del mercat a través de l'escolta activa als consumidors".
Telepizza, que va introduir el servei de menjar a domicili a Espanya, aposta per l'evolució del sector QSR nacional amb la introducció de nous serveis i productes. A començaments de 2024 va presentar les Mestres de Telepizza ('https://lasmaestras.telepizza.es/'), una nova gamma de pizzes prèmium, amb les que es convertia a la primera marca en oferir aquest tipus de pizzes per proporcionar els clients "una oferta de lleure gastronòmic més accessible i diversa, i adaptada als nous hàbits de consum".
"Aquesta nova categoria es consolida ara a la carta de Telepizza amb dues noves receptes, que reflecteixen l'origen mediterrani de la marca i d'un plat del qual es consumin més de 5.000 milions d'unitats a tot el món. Així arriben a Telepizza la Trufada Mestra, que afegeix formatge trufat, provolone, xampinyons i maionesa trufada a la massa secreta de la marca, elaborada amb sèmola maltada per a un toc més cruixent; i la Muntanyenca Mestra, amb una barreja de formatges mozzarella i provolone, ceba caramel·litzada, llonganissa i salsa blanca," va assenyalar la companyia.
La recepta de la Mestra Muntanyenca és un homenatge a Juseu, el municipi d'Osca que es va fer viral quan els seus veïns van encarregar pizzes a 40 quilòmetres i van haver de recórrer a un taxi per recollir-les. En el seu honor, aquesta nova recepta està elaborada amb llonganissa un dels aliments més típics de la regió.
Aquest llançament s'emmarca a la seva plataforma de comunicació 'Visqui la Massa, allà hi ha el secret', que continua agraint la fidelitat dels consumidors que, com Joseu, elegeixen a Telepizza cada dia i l'han mantingut com a líder a Espanya durant gairebé 40 anys. Amb aquestes noves receptes, Telepizza continua demostrant que el seu compromís no és només amb la qualitat dels seus productes, sinó també amb l'autenticitat i les connexions reals amb els seus consumidors", va afegir.