En un món que evoluciona a gran velocitat, allò que no es comunica bé no existeix. Ara més que mai, tota empresa ha de saber adaptar-se als canvis i ja no només és necessari estar alineats amb les tendències i les necessitats dels clients, sinó també optimitzar recursos i processos per poder créixer.
Al nostre país, gairebé un 70% del teixit empresarial són petites i mitjanes empreses (PIMES), unes companyies a les quals sovint els és difícil saber mostrar-se al món i optimitzar-se. És per això que neix l’agència catalana Neorg, que ajuda les empreses en aquest camí, amb solucions per comunicar millor i eines de gestió que permeten guanyar eficiència.
“Una bona imatge, un bon posicionament, saber arribar al teu públic... En l’èxit d’una empresa hi influeixen molts elements. La nostra missió és contribuir a aquest èxit, posant al seu servei tot el nostre expertise”, explica Mario Colomer, CEO i soci fundador.
Com et pot ajudar Neorg?
Neorg és una agència de comunicació i publicitat creativa, pròxima i amb vocació de servei. Es defineixen com a branding partners, ja que estableixen una relació de plena confiança amb el client per tal de convertir-se en una peça més del seu equip. “Som com un soci, volem el millor per als nostres clients i vetllem pels seus interessos”, afirma Ignasi Casadevall, director Creatiu i soci fundador de Neorg.
El nom prové de new-organisation, un mètode de treball en el qual no hi ha estructures fixes. Gràcies a un equip multidisciplinari, poden crear els processos més eficients per a cada projecte. Entre els seus professionals hi ha dissenyadors, creatius, periodistes, community managers, planners, programadors i especialistes en marketing online.
Així doncs, Neorg ofereix serveis com branding (naming, arquitectura, identitat, posicionament...), disseny gràfic i de packaging, planificació i gestió de mitjans, fotografia i vídeo, creació i manteniment de pàgines web i posicionament a internet. Un servei integral per poder abordar tot tipus de projecte. “Ens encanta poder oferir i acompanyar als clients de manera coherent en tots els reptes de comunicació i disseny que planteja el món empresarial actual” conclou Pepe Mensua, Director d’Art i Soci de Neorg.
L’exemple de Manicura24
Un exemple clar de com treballa la companyia és el de Manicura 24, una empresa que els va encarregar la renovació de la seva imatge, la qual cosa implicava un nou logotip i el redisseny del packaging i de la web (e-commerce). El seu objectiu era establir una major cohesió entre aquests punts de contacte i la seva identitat. “Estem molt satisfets amb el resultat, la nova imatge recull molt bé la nostra essència. El fet de poder-ho treballar tot amb una sola agència va facilitar molt la feina””, explica Isabel Müller, directora general de Manicura24 , una companyia dedicada a la venda de productes de manicura, esmalt permanent i ungles de gel UV.
El resultat és una imatge minimalista, amb predomini del color blanc com a símbol de puresa, transparència i confiança. A més de l’estètica, a l’hora de dissenyar la nova web també es va tenir en compte l’accessibilitat, la facilitat d’ús i el dinamisme, per afavorir l’experiència dels usuaris, així com els criteris SEO per obtenir un bon posicionament. “La nostra clientela també està molt contenta amb el canvi i això reafirma que ha estat molt encertat”, conclou Müller.