UberEats va anunciar aquest dilluns una inversió estratègica en el mercat espanyol per al creixement de Marlon's, l'emergent cadena d'hamburgueseries madrilenya coneguda per les seves autèntiques "smash burgers" a l'estil americà.

Encara que l'import i els termes de la inversió no es coneixen de moment, l'operació permetrà accelerar l'expansió de l'hamburgueseria, de Marlon Torrents i Inés Pérez de Olacoechea, en facilitar que compti amb més capacitat de cuines, potenciar la plataforma de repartiment i arribar a noves ciutats.

D'aquesta manera, UberEats aconsegueix una aliança estreta amb Marlon's enmig d'una "disputada competició" amb Glovo, segons van indicar fonts del sector. Amb aquest pas, espera impulsar la seva oferta de "specialty burgers", sobretot les "smash" que estan ara triomfant a les grans ciutats.

El propòsit de UberEats amb aquesta inversió passa per potenciar els productes de Marlon's, en considerar que ha demostrat "un potencial molt rellevant l'últim any" i que està sent "una competència de primer nivell" amb Goiko i Vici, actuals líders del sector.

UberEats va destacar que és molt present a Madrid i porta anys amb una "oferta d'alimentació i menjar robust". A més, compta amb més de 150 llocs comercials i 30 restaurants de cinc mercats tradicionals de Madrid disponibles a la seva plataforma. En concret, es tracta de La Paz, Chamberí, Las Águilas, Barceló i Prosperitat.