El Barça pot veure com el seu rival en la fase prèvia de l'Europa League, el Manchester United, es reforça el gener amb el fitxatge de diverses estrelles. Per començar, busquen un atacant que pugui fer oblidar la sortida de Cristiano Ronaldo, que va ser acomiadat de forma sorprenent. I el favorit per a aquesta responsabilitat semblava ser Cody Gakpo, del PSV Eindhoven, una incorporació que finalment s'ha escapat, ja que el Liverpool de Jürgen Klopp ha estat més ràpid.

L'internacional holandès, una de les grans revelacions del Mundial de Qatar, acabarà en l'etern rival dels 'red devils', que estan obligats a buscar una alternativa al mercat. Però paral·lelament, ja estan treballant en la contractació d'una altra de les sorpreses agradables que ha deixat la Copa del Món. I en aquest cas, sí que semblen tenir moltes més possibilitats, ja que preparen una inversió astronòmica per firmar Enzo Fernández.

Enzo Fernández/ Foto: Europa Press

L'internacional argentí, que va ser peça clau perquè la selecció 'albiceleste' conquerís el trofeu, va ser escollit com el millor futbolista jove del campionat. I això l'ha col·locat al radar dels conjunts més poderosos del planeta, que tampoc no han perdut detall de la gran campanya que està realitzant a les files del Benfica, malgrat portar només uns quants mesos a Europa. Entre els seus admiradors, es col·locava el Liverpool, el Reial Madrid o el Paris Saint-Germain.

Però sembla que ara mateix l'avantatge el tindrien els d'Erik Ten Hag, que està obsessionat amb la incorporació d'un nou migcampista. I l'elegit per a això és l'ex de River Plate i de Defensa y Justícia, que als seus 21 anys ja ha demostrat estar àmpliament preparat per a qualsevol desafiament. Té unes qualitats increïbles, un marge de millora brutal, i el que és més important, una personalitat molt difícil de trobar en nois de la seva edat.

La seva pròxima parada pot estar en la Premier League, i des d'Old Trafford estan fent tot el possible per emportar-se'l sense més demora, en aquest mateix mercat d'hivern.

120 milions, l'oferta que prepara l'United per Enzo

La proposta que té preparada l'United per provar de treure Enzo de Lisboa estaria valorada en 120 milions d'euros. Una xifra que el col·locaria com el fitxatge més car de la història de la institució anglesa, superant Paul Pogba, que va costar lleugerament menys.

Des de l'Estadio da Luz no podran fer gaire per retenir Fernández, ja que té una clàusula de rescissió xifrada en 127 'quilos', és a dir, que les postures estarien molt properes.